[E12 520] - Nowy nabytek |
Autor |
Wiadomość |
dawid
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 137 Skąd: Żary
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2013, 21:34
Imię: Dawid |
|
|
bombeliou napisał/a: | Chętnie bym pofotografował taki egzemplarz, ale żary chyba daleko Wyszło cudownie, kibicowałem temu remontowi. Brawo, wyszła idealna! I ten KOLOR |
zapraszam nawet jak będziesz przejazdem..kiedyś
Cytat: |
To co Ty zrobiłeś to się w głowie nie miesci.
Nie chodzi o jakość remontu, bo to jedno, ale takich remontów na forum kilka jest.
Ale czas w jakim to zrobiliście w głowie się nie miesci!
Jednym słowem: PIĘKNIE!!! |
Ciesze się że tak pozytywne opinie słyszę, cała praca nie poszła na marne, zmęczenie idzie w niepamięć. |
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 23 Wrzesień 2013, 08:53
Imię: Bodży |
|
|
Gratulacje. Najszybszy remont na forum. Naprawdę całkiem nieźle wygląda.
Podoba mniesie |
|
|
|
|
Mak
______________
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 392 Skąd: Rydzyna
|
Wysłany: 23 Wrzesień 2013, 11:07
Imię: Maciej |
|
|
Czyli jakieś 7 miesięcy i można mieć idealne wypucowane E12 po kapitalnym remoncie.
Gdyby ktoś mi to powiedział pół roku temu to bym nie uwierzył
Gratuluję wytrwałości i idealnego egzemplarza |
_________________
|
|
|
|
|
grulson
grulson
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 20 Wrz 2012 Posty: 165 Skąd: NN
|
Wysłany: 23 Wrzesień 2013, 11:56
Imię: Łukasz |
|
|
Gratulacje samochód wygląda super. Wymieniłbym tylko jeszcze zbiorniczek od płynu chłodniczego i będzie bomba pod maska. |
|
|
|
|
dawid
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 137 Skąd: Żary
|
Wysłany: 27 Wrzesień 2013, 10:17
Imię: Dawid |
|
|
Auto juz wysprzątane wyprane, prezentuje się nieziemsko po wsadzeniu car audio minimalnego, grająca tuba w bagażniku powoduje że mryga mi "rezerwa" ktoś miał ten problem da rade to ominąć czy niezbyt , z tego co zauważyłem to wina drgań i pływak w pompce świruje |
|
|
|
|
ŻbiQ
Kapitan
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 Wrzesień 2013, 10:38
Imię: Patryk |
|
|
dawid napisał/a: | z tego co zauważyłem to wina drgań i pływak w pompce świruje |
Padłem Dyskoteka na rezerwie |
_________________
|
|
|
|
|
dawid
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 137 Skąd: Żary
|
Wysłany: 27 Wrzesień 2013, 12:56
Imię: Dawid |
|
|
ŻbiQ napisał/a: | dawid napisał/a: | z tego co zauważyłem to wina drgań i pływak w pompce świruje |
Padłem Dyskoteka na rezerwie |
nie ma śmiacia się, taki wbudowany czujnik drgań:D |
|
|
|
|
dawid
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 137 Skąd: Żary
|
Wysłany: 1 Grudzień 2013, 14:48
Imię: Dawid |
|
|
Nie zdążyłem do kalendarza ale na koniec sezonu i pocieszenie oka wrzucam kilka fotek zrobionych ostatnio. Teraz betka do garażu, czekają nas wieczorki :*
|
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 1 Grudzień 2013, 15:07
Imię: Damian |
|
|
Gratulacje Wygląda super |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 2 Grudzień 2013, 10:08
Imię: Dominik |
|
|
Kurde długo nie zaglądałem do Twojego tematu a tu takie Pozazdrościć tempa prac jak i także umiejętności Zakładam ze większości prac robiłeś Sam
Efekt po skończeniu wszystkich prac Pewnie wynagradza wszystko |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
|
|
|
|
|
grulson
grulson
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 20 Wrz 2012 Posty: 165 Skąd: NN
|
Wysłany: 2 Grudzień 2013, 12:19
Imię: Łukasz |
|
|
O kurdę zbieram szczękę z podłogi zdjęcia do kalendarza jednak z tego co wiem to za późńo. |
|
|
|
|
dawid
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 137 Skąd: Żary
|
Wysłany: 4 Styczeń 2014, 01:52
Imię: Dawid |
|
|
W ramach relaxu..
|
|
|
|
|
Mak
______________
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 392 Skąd: Rydzyna
|
Wysłany: 7 Styczeń 2014, 11:32
Imię: Maciej |
|
|
Dobry projekt na koszulkę |
_________________
|
|
|
|
|
dawid
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 137 Skąd: Żary
|
Wysłany: 9 Styczeń 2014, 20:23
Imię: Dawid |
|
|
No po zdjeciu koloru moze byc i na wszystko, albo z kolorem lub z innym. Na koszulke, na kubek, na recznik, na posciel, Bmw - everywhere |
|
|
|
|
dawid
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 137 Skąd: Żary
|
Wysłany: 3 Marzec 2014, 22:34
Imię: Dawid |
|
|
dzis wlecialo nowe kolo
16 cali 215/45/R16
fotki podgladowe z tel. denerwuje mnie ten prześwit, myślicie nad zmiana np na profil 50
albo jestem przewrażliwiony :O
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
Wysłany: 3 Marzec 2014, 22:36
Imię: Marcin |
|
|
generalnie jak jest dobra gleba to i profil może być niższy
jak nie ma gleby to lepszy jest balon
powyżej wygląda to fatalnie, zmiana profilu na 50 co nieco wizualnie polepszy, ale i tak musisz chyba posadzić auto z lekka |
_________________ www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
|
|
|
|
|
dawid
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 137 Skąd: Żary
|
Wysłany: 3 Marzec 2014, 22:42
Imię: Dawid |
|
|
wlasnie to mnie nurtuje...czy od razu myslec nad 40/40 springi i poleci w dół i bedize ladnie, bo mysle ze ten profil 50 duzo nie pomoze. A wiekszy znowu zmniejszy mi felge, optycznie.. |
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
dawid
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 137 Skąd: Żary
|
Wysłany: 3 Marzec 2014, 22:45
Imię: Dawid |
|
|
oo prosze...tak tez czytalem gdzies tutaj na forum... czyli -60 przod a tył -40 |
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
dawid
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 137 Skąd: Żary
|
Wysłany: 3 Marzec 2014, 22:51
Imię: Dawid |
|
|
a moze ktos przerabial motyw czy pasuja sprzezyny z e24/e28
jamex
http://allegro.pl/jamex-s...4005144211.html
cena okej a autem na codzien nie latam itd.
czy moze od razu zejsc nizej
propozycje uwagi |
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
dawid
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 137 Skąd: Żary
|
Wysłany: 3 Marzec 2014, 23:05
Imię: Dawid |
|
|
Wiem ze oryg, amortyzatory to -40/-40 ale czy to prawda? nie moge max wsadzic na nich tak jak mowa -60 przod -40 tył
i wtedy chyba przeswit powinien sie schowac i byloby zacnie |
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
bombeliou
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 91 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 5 Marzec 2014, 11:47
Imię: Jakub |
|
|
Ja czekam na sprężyny KAW -45/-40, do tego planuje 205/55/16. Myślę że tak by było optymalnie. Oczywiście felgi o szerokośći 8J.
P.S. Gdzie zadobyłeś oryginalną antene |
_________________ 1980 E12 520/6 pastellblau
facebook.com/jakub.slonecki |
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 5 Marzec 2014, 12:33
Imię: Bodży |
|
|
co się dzieje? Niedługo i e12 ani jednej na forum nie będzie na oryginalnej wysokości. |
_________________ BMW M535i 1980
|
|
|
|
|
bombeliou
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 91 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 5 Marzec 2014, 14:23
Imię: Jakub |
|
|
Bodżangmił,
W moim odczuciu fabrycznie powinny wyjeżdżać -40/-40 |
_________________ 1980 E12 520/6 pastellblau
facebook.com/jakub.slonecki |
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 5 Marzec 2014, 14:30
Imię: Bodży |
|
|
To auto z lat 70-tych ,do tego na zawieszeniu pamiętającym pocz lat 60 tych.
Moja bedzie oryginał,ale regenerując amortyzatory tylne zrobiłem dodatkowe nafrezowania bo kto wie?? |
_________________ BMW M535i 1980
|
|
|
|
|
dawid
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 137 Skąd: Żary
|
Wysłany: 6 Marzec 2014, 21:52
Imię: Dawid |
|
|
bombeliou napisał/a: | Ja czekam na sprężyny KAW -45/-40, do tego planuje 205/55/16. Myślę że tak by było optymalnie. Oczywiście felgi o szerokośći 8J.
P.S. Gdzie zadobyłeś oryginalną antene |
antene mialem w tylnym lewym blotniku automatyczna ale zostala przeniesiona do przodu tak jak seria szła. antena oryg bosha z tego co pamietam |
|
|
|
|
dawid
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 137 Skąd: Żary
|
Wysłany: 12 Marzec 2014, 10:36
Imię: Dawid |
|
|
śr. drutu 12,5mm / 11,5mm
zwoje 5,5 / 10,5
wysokość 270mm / 310mm
średn. zewn. 142mm / 97mm
Takie info dostałem z aukcji, wg stron e12 ma sprężyny o 2 cm większą średnicę.. wiec chyba pasować nie będą |
|
|
|
|
|