E28 zwany Groszkiem m20b20 |
Autor |
Wiadomość |
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Kwiecień 2016, 22:17
Imię: Krzysztof |
|
|
Ogarnę elektrykę to podjadę Na żywo babcia wygląda na, na prawdę wkur.ioną Ale puki co szukam przyczyny utraty prądu na pompie paliwa Wie ktoś może czy w okolicy włącznika świateł w tej plontaninie kabli jest jakiś bezpiecznik bądź wtyczki które by mogły sie rozłączyć? |
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
Nando
Nadwozie: E28
Model: Inny niż wszystkie
Silnik: Brak
Rok produkcji: 1982
Dołączył: 10 Paź 2013 Posty: 138 Skąd: Warszawa/Puławy
|
Wysłany: 18 Kwiecień 2016, 00:12
Imię: Nando |
|
|
Teraz jest jeszcze jedna wspolna cecha naszych samochodow zaraz po felgach. Brak zasilania na pompie paliwa ciekaw jestem co sie wysypalo. |
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18 Kwiecień 2016, 21:14
Imię: Krzysztof |
|
|
nando, Sprawa rozwiązana Powypinały się wtyki koło przekaźników znajdujących się w plątaninie kabli na wysokości lewego kolana Od razu odpalił i oberwał w postaci utylizacji 2szt 17stek na tylnej osi aż pospadały z felg |
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
Nando
Nadwozie: E28
Model: Inny niż wszystkie
Silnik: Brak
Rok produkcji: 1982
Dołączył: 10 Paź 2013 Posty: 138 Skąd: Warszawa/Puławy
|
Wysłany: 18 Kwiecień 2016, 23:47
Imię: Nando |
|
|
Mam nadzieje ze u mnie to tez bedzie jakas banalna sprawa |
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20 Kwiecień 2016, 20:15
Imię: Krzysztof |
|
|
Pogoda co raz cieplejsza, więc emerytki wygrzewają się na słoneczku
spasik
|
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
king666
Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2016 Posty: 171 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20 Kwiecień 2016, 20:34
Imię: Patryk |
|
|
Jak to mówią : wygląda inaczej ale wygląda dobrze . Jest żarówa |
_________________
|
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Kwiecień 2016, 17:13
Imię: Krzysztof |
|
|
No mówią różnie Ale w momencie gdy widzą na żywo, zawsze pada hasło, kosa Ale i tak są to felgi do upierdzielania ogumienia
Docelowa felga na zloty itp się robi |
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24 Kwiecień 2016, 15:37
Imię: Krzysztof |
|
|
Kilka fotek z wypadu do lasu
I rodzinnie z córeczką
|
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
danielS2
danielS2
Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 258 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 24 Kwiecień 2016, 18:04
Imię: daniel |
|
|
super mała lubi jeździć z tatusiem "ewuuu.." tak jak moja??"ewu" w tłumaczeniu BMW |
|
|
|
|
mariusz76a
Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Maj 2013 Posty: 218 Skąd: WPR
|
Wysłany: 24 Kwiecień 2016, 20:46
Imię: Mariusz |
|
|
Fajny temat ale czekam na jakieś posty bardziej o tematyce technicznej. Zrobiłeś fajny swap, masz założoną maglownicę a nawet słowa nie wspomnisz jak to się wszystko sprawuje. Fajnie było by tez poznać jakieś tajniki tych przeróbek. |
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27 Kwiecień 2016, 20:19
Imię: Krzysztof |
|
|
danielS2, Dokładnie tak Sama jeszcze nie mówi, ale jak słyszy wycieczka bądź jedziemy autkiem to aż sie trzęsie z radości:)
mariusz76a, Tak jak pisałem, sprawuje się świetnie. A jak to siadło to już chyba opisałem Ci na PW Ten sam opis przesłałem koledze Szuwar88 i kolega również przerobił swojego ślimaka na magiel
Dziś zabieram sie za prostowanie babci i prace blacharskie, mam nadzieje że się wyrobię do następnego lata
|
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
king666
Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2016 Posty: 171 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Kwiecień 2016, 16:45
Imię: Patryk |
|
|
Byle do przodu |
_________________
|
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 28 Kwiecień 2016, 20:54
Imię: Wojtek |
|
|
warto Ci sie grzebac z ta buda |
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Kwiecień 2016, 22:02
Imię: Krzysztof |
|
|
Szalik1, Nie ma tragedii, pociągnę lewy przód na bramie, do wyspawania 2 kielichy , poszycie progów i dwie małe dziurki w standardowych miejscach (prawy i lewy narożnik w nogach) nic nigdy nie grzebane a na mierniku wszędzie 90 mikronów |
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 29 Kwiecień 2016, 08:54
Imię: Wojtek |
|
|
no nie wiem na tej fotce
http://ifotos.pl/z/swwhsqh/
wyglada ze chyba przedni słupek poleciał tez bo przednie drzwi krzywo leza
podłuznice masz proste
a na tej fotce
http://ifotos.pl/z/ssaqsaq/
wyglada jakby cała lewa strona cały kielich poszła mocno do góry
nie lepiej było cos zdrowego kupic |
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Kwiecień 2016, 12:24
Imię: Krzysztof |
|
|
Na 1 foto drzwi są nie domknięte, gira prosta, kielich podbity. Ale to są sprawy które na bramie sie ogarnia w pare godzin Wiem że są osoby które jak widzą ze fartuch na przodzie sie pofalował to już tylko na złom Ratowało sie auta gdzie sciana grodziowa wpadała w tylną kanape i to dla mnie jest już skandal i opcja nie do przyjecia, ale dyskwalifikować fajną zdrową bude (jak na e28) tylko dlatego ze fartuch sie podbił? bez przesady. bedzie to projekt z turbo, nie pójdzie to na żółte blachy!
A kupić coś ładnego w dobrym stanie poniżej 10tys to już ciężko, i w cholere za drogo jak na auto do szaleństw |
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 3 Maj 2016, 14:40
Imię: Krzysztof |
|
|
Miało być upalanie a tu taki numer siatka się zerwała w oponie.
Męczy mnie problem z zegarami, dokładnie z prędkościomierzem Raz działa pięknie, pokazuje prędkość nalicza kilometry a po zgaszeniu i ponownym odpaleniu potrafi przez kilka dni być martwy Czasem nagle się załączy w czasie jazdy... zawsze wszystko ładnie działa poza prędkościomierzem i naliczaniem km... ma ktoś jakiś pomysł? Może ktoś miał taki problem? |
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
danielS2
danielS2
Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 258 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 3 Maj 2016, 20:46
Imię: daniel |
|
|
trafiłeś w dziursko???nieciekawie wygląda opona |
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 3 Maj 2016, 20:57
Imię: Krzysztof |
|
|
Oponę wykończyła droga z płyt prowadząca na plac.. jak już wjechałem na asfalt to myślałem że mam koło luźne Patrze pod auto wszystko ok, jadę dalej i czuje jak koło bije na tyle. Po zdjęciu koła wszystko się okazało |
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
r_marcowy
Nadwozie: E28
Model: 524d
Silnik: 2.4
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 82 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 3 Maj 2016, 23:37
Imię: Radek |
|
|
Z zegarami miałem podobnie, zawsze pomagało klepnięcie w deskę rozdzielczą, sam szukałem przyczyny w zimnych lutach ale na oko nic nie było widać, kolega przeleciał wszystko miernikiem i faktycznie nie było kontaktu w jednym miejscu, lutownica 5 min i licznik do dzisiaj śmiga jak powinien Albo czujnik w dyfrze pada* |
|
|
|
|
kotos
Nadwozie: E28
Model: 520iA
Silnik: M52b28
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 17 Sie 2014 Posty: 67 Skąd: w-wa
|
Wysłany: 4 Maj 2016, 09:19
Imię: Paweł |
|
|
Albo kabelek przy kostce w dyfsze zgnił, to częsty przypadek |
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22 Maj 2016, 15:23
Imię: Krzysztof |
|
|
Niestety, nie był to kabelek, czujnik w dyfrze też nie. Muszę rozebrać zegary i obejrzeć zębatki... Może sie coś stopiło bądź zęby pogubiła któraś z zębatek? Często jak jadę po nierównościach to zegary nagle zaczynają działać
Dziś poszły w ruch grube MODY 524 TD
|
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
king666
Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2016 Posty: 171 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22 Maj 2016, 23:16
Imię: Patryk |
|
|
Zazwyczaj wszyscy robią Up nie Down |
_________________
|
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27 Maj 2016, 20:11
Imię: Krzysztof |
|
|
king666, Najlepsze Up powstaje na e36 1.6 bądź 1.8 jak na klapie tył parkuje logo Mpower
Dziś poszła polerka i małe ogarnięcie.
Pomalowane zostały obleśne złote pokrywy
No i nieszczęsny aku Nie miałem już pomysłu i powstał taki oto badziew Jest to rozwiązanie chwilowe do czasu jak nie wymyślę czegoś bardziej estetycznego
|
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
danielS2
danielS2
Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 258 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 27 Maj 2016, 21:05
Imię: daniel |
|
|
a pod kanape by aku nie wlazł tak jak było w a6 c4??czym poler robiłeś?fajnie wyszła polera |
|
|
|
|
king666
Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2016 Posty: 171 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27 Maj 2016, 21:10
Imię: Patryk |
|
|
Gdzieś widziałem takie fajne boxy do aku |
_________________
|
|
|
|
|
mariusz76a
Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Maj 2013 Posty: 218 Skąd: WPR
|
Wysłany: 27 Maj 2016, 21:19
Imię: Mariusz |
|
|
Ja dałem aku w miejscu tej żółtej skrzynki na podstawie z E34 525. |
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27 Maj 2016, 21:45
Imię: Krzysztof |
|
|
danielS2, Pod kanapę nie wejdzie, polerka pastami 3M, pasty nakładane polerką standardową z regulacją obrotów.
king666, Jak przypomnisz sobie daj znaka
mariusz76a, Właśnie tam docelowo ma trafić aku Podstawę od e34 spawałeś do podłogi? |
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
mariusz76a
Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Maj 2013 Posty: 218 Skąd: WPR
|
Wysłany: 28 Maj 2016, 08:29
Imię: Mariusz |
|
|
Podstawę przykręciłem, trzeba wywiercić cztery otwory w podłodze. |
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2016, 19:58
Imię: Krzysztof |
|
|
Zaczynam drut projekt z zawiasem typu gwint Tył, przód na kit zestawie, amorki bede przerabiał w zakładzie, skrócę skok tłoka i zalejemy olejem typu beton. Czekam tylko na drugi zestaw gwintu na przód. obecny zestaw do latania bokiem jest zbyt miękki
Pare fotek, UWAGA robione kostką sera
|
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
|