[E28 540i] qbaA6 i 540i Lachssilber |
Autor |
Wiadomość |
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
qbaA6
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M60 in progress
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 84 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 1 Sierpień 2013, 19:44
Imię: Kuba |
|
|
obym zapomniał takie krzesełka czekają na montaż. Recaro w takiej samej tapicerce jak fabryczne komforty
|
|
|
|
|
HuberT_e36
Nadwozie: E28
Model: M535I
Silnik: 3.5
Rok produkcji: 86r
Dołączył: 04 Cze 2012 Posty: 229 Skąd: Długosiodło/Różan
|
Wysłany: 1 Sierpień 2013, 20:43
Imię: Hubert |
|
|
qbaA6 napisał/a: | obym zapomniał takie krzesełka czekają na montaż. Recaro w takiej samej tapicerce jak fabryczne komforty
Obrazek
Obrazek |
a były już prawie moje |
|
|
|
|
WIENIA
ALPINA
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 466 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 1 Sierpień 2013, 20:46
Imię: Marcin |
|
|
No to żeś zaszalał
Piękna jest i będzie jeszcze piękniejsza |
_________________ Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Sierpień 2013, 08:11
Imię: Kamil |
|
|
Kucharz napisał/a: | fotele jutro z Yelonki Garage jadą do White Garage na pranie, a potem do Lachsilbera |
czyli już były w spawamszyny Garage |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Piekarz
Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sty 2012 Posty: 294 Skąd: Puszcza Biała
|
Wysłany: 4 Sierpień 2013, 03:05
Imię: Łukasz |
|
|
Kamil napisał/a: | czyli już były w spawamszyny Garage |
o co to to nie szyny są seria
Kucharz napisał/a: | Qba cały czas dociska mnie i Piekarza przed zlotem, więc... |
Mnie to dociska ale ta blondynka po prawej i każe zamykać kompa a Qba to spokojnie od czasu do czasu zadzwoni zapyta |
_________________
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
Wysłany: 5 Sierpień 2013, 16:18
Imię: Marcin |
|
|
Dzis Yelonki Garage na gościnnych występach w Małkini, w 4h ogarnięto parę tematów
Ja też mam swój wkład bo klucze Piekarzowi podawałem
Powolutku...
Demolition Man
Zbrojenie nowej maski
I w całej okazałości, dokładka Pfeba i halogeny
I nowe taborety po przepraniu
I powoli dokładamy towaru do dużej skrzynki
|
_________________ www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
|
|
|
|
|
Dominique
Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 5 Sierpień 2013, 16:51
Imię: Dominik |
|
|
Bez dokładki wyglądał dużo lepiej jak dla mnie, no ale zobaczymy na żywo
zajebiste fotele! |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
dawid
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 137 Skąd: Żary
|
Wysłany: 5 Sierpień 2013, 17:43
Imię: Dawid |
|
|
Z tą dokładką istne Porno |
|
|
|
|
HuberT_e36
Nadwozie: E28
Model: M535I
Silnik: 3.5
Rok produkcji: 86r
Dołączył: 04 Cze 2012 Posty: 229 Skąd: Długosiodło/Różan
|
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 08:42
Imię: Hubert |
|
|
byłem widziałem , recaro pieknie sie prezentuje . Przednia opona za duży balon |
|
|
|
|
StarZcarZ
stare ale jare
Nadwozie: Exx
Model: E28 528i Sport, 525i, E34 525i SE
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 03 Mar 2010 Posty: 472 Skąd: Anglia
|
Wysłany: 7 Sierpień 2013, 01:41
Imię: Adam |
|
|
Mnie tez Pfeba tutaj nie pasuje. Za to fotele sa rewelacyjne i jeszcze jedno:
nauczcie sie korzystac z kobylek, zostawianie auta na podnosniku bez suportu moze zabic, w najlepszym przypadku ciezko okaleczyc. |
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
Wysłany: 12 Wrzesień 2013, 22:16
Imię: Marcin |
|
|
still in progres... by Yelonki Garage
ciekawe czyje te długie nogi?
z niewidocznych zmian najważniejsza to komplet amorków Bilstein B6, dodatkowo skróconych i utwardzonych, z regulacją twardości
Qbie spać nie dawał sposób montażu przedniej dokładki, więc była poprawka zgodnie z inwencją właściciela
no i w końcu w miejsce prehistorycznego Kenwooda wleciało Alpine 9880R
|
_________________ www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
|
|
|
|
|
HuberT_e36
Nadwozie: E28
Model: M535I
Silnik: 3.5
Rok produkcji: 86r
Dołączył: 04 Cze 2012 Posty: 229 Skąd: Długosiodło/Różan
|
Wysłany: 25 Wrzesień 2013, 16:37
Imię: Hubert |
|
|
cz przednie amory też maja regulacje twardości ogólnie widze idziesz z tematem ostro |
|
|
|
|
Piekarz
Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sty 2012 Posty: 294 Skąd: Puszcza Biała
|
Wysłany: 25 Wrzesień 2013, 18:17
Imię: Łukasz |
|
|
HuberT_e36 napisał/a: | cz przednie amory też maja regulacje twardości |
Przód jest bez regulacji. Ale jak na mój tyłek jest idealnie jeśli chodzi o twardość. Kubie też się podobało ale ciekawe jak po dłuższym użytkowaniu czy zdania nie zmienił |
_________________
|
|
|
|
|
luther
buffalo leather fan
Nadwozie: Exx
Model: 635CSiA
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 10/1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 287 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25 Wrzesień 2013, 21:54
Imię: Kamil |
|
|
Jak ta regulacja twardości jest zrobiona? |
_________________ Pozdrawiam,
Kamil
1986 635CSiA |
|
|
|
|
Piekarz
Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sty 2012 Posty: 294 Skąd: Puszcza Biała
|
Wysłany: 25 Wrzesień 2013, 22:00
Imię: Łukasz |
|
|
na samej górze toczyska masz regulacje, w zasadzie 2 minuty to max trzeba na to poświęcić |
_________________
|
|
|
|
|
luther
buffalo leather fan
Nadwozie: Exx
Model: 635CSiA
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 10/1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 287 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26 Wrzesień 2013, 01:38
Imię: Kamil |
|
|
Piekarz napisał/a: | na samej górze toczyska masz regulacje, w zasadzie 2 minuty to max trzeba na to poświęcić |
Gdzie można dostać takie amortyzatory? W serii chyba tego nie było. |
_________________ Pozdrawiam,
Kamil
1986 635CSiA |
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
qbaA6
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M60 in progress
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 84 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 21 Listopad 2013, 11:59
Imię: Kuba |
|
|
Nowe serducho M60B40
|
_________________ V8 |
|
|
|
|
HuberT_e36
Nadwozie: E28
Model: M535I
Silnik: 3.5
Rok produkcji: 86r
Dołączył: 04 Cze 2012 Posty: 229 Skąd: Długosiodło/Różan
|
Wysłany: 21 Listopad 2013, 12:02
Imię: Hubert |
|
|
tylko przed włożeniem ogarnij wizualnie ten silnik żeby pieknie pod maską sie prezentował |
|
|
|
|
qbaA6
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M60 in progress
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 84 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 21 Listopad 2013, 12:03
Imię: Kuba |
|
|
Hubert, bedzie ladniejszy niz z fabryki |
_________________ V8 |
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 21 Listopad 2013, 12:17
Imię: Damian |
|
|
|
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 21 Listopad 2013, 12:20
Imię: Marcin |
|
|
Powiem tyle: ten samochód mnie inspiruje |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
grulson
grulson
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 20 Wrz 2012 Posty: 165 Skąd: NN
|
Wysłany: 21 Listopad 2013, 14:04
Imię: Łukasz |
|
|
i o jedno m20b20 na forum mniej |
|
|
|
|
qbaA6
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M60 in progress
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 84 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 21 Listopad 2013, 14:12
Imię: Kuba |
|
|
i jedno m60 wiecej |
_________________ V8 |
|
|
|
|
Dominique
Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 21 Listopad 2013, 14:31
Imię: Dominik |
|
|
Jakie zmiany pociągnie za sobą wymiana silnika? Bo wiadomo, że sam piec to nie wszystko. Jakie będą hamulce, dyfer, wydech, od czego skrzynia, czy z zawieszeniem będziesz coś jeszcze kombinował? Kurka, ciekawy projekt się zapowiada.
Liczę na mnóstwo zdjęć z przebiegu prac |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
|