[E21] 320/6 |
Autor |
Wiadomość |
130rapid
Dawny Mistrz Zakonu
Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20 B27
Rok produkcji: 04/10/1983
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 271 Skąd: Biezdrowo k. Wronek
|
Wysłany: 3 Maj 2009, 22:02
Imię: Radek |
|
|
Miłosz napisał/a: | Ja rowniez czesto tu zagladam, i choc tak odbudowywany samochod widzialbym chetniej z orginalnym odremontowanym silnikiem pod maska to i tak pelne wyrazu podziwu i szacunku dla projektu. Chyba nikt do tej pory nie robil tu tego wnikliwiej. |
Zakres remontu blacharskiego wskazuje, że samochód był w stanie "Pan Jezus już się zbliża".
Skoro goofy uratował go przed śmiercią, to dajmy mu "rozgrzeszenie" za te przeróbki.
8-) :mrgreen: |
_________________ Prowadzenie samochodu jest jak język chiński - jednego i drugiego uczysz się całe życie. |
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 17 Maj 2009, 18:58
Imię: Krzysiek |
|
|
szału nie ma ale mały postęp jest ;-)
zaspawaliśmy wcześniej wycięta łatkę pod rurę od wlewu paliwa
teraz zostało tylko wyciąć otwór na tą właśnie rurę
wycieliśmy również kolejny zgnity element a mianowicie uchwyt który trzymał rurę od wlewu paliwa
|
_________________ projekt e21 335i w budowie
http://e12-e28.pl/viewtop...95cc28f15#10001 |
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 25 Maj 2009, 20:23
Imię: Krzysiek |
|
|
postaram się opisać poczynione przez weekend postępy ;-)
wcześniej wycięta łatka pod uchwyt który trzymał tą rurę od wlewu paliwa została zaspawana a sam uchwyt zapożyczyłem z dawcy,przed wspawaniem wypiaskowaliśmy go a następnie wspawaliśmy w odpowiednie miejsce
następnie zabraliśmy się za budę z dawcy...
wycieliśmy starannie tą niby ścianę grodziową
a będzie mi potrzebne z niej parę elementów ponieważ wcześniejszy właściciel powycinał w niej wielkie otwory pod głośniki... :-/
później wycieliśmy z niej całe kielichy wraz z nadkolami
w następnej kolejności przykręciliśmy wcześniej zrobioną tylną rozpórkę aby podczas wspawywania kielicha znalazł się on w tym samym miejscu i wycieliśmy kielich...
na razie tylko w miejscu gdzie łączył się on z tą niby wzmacniającą blachą od spodu
w przyszłości jednak zostaną wycięte wszystkie miejsca z głęboką korozją wżerową
a to ta sama blacha tylko tyle że z dawcy wycięta została z dużym zapasem aby później gdzieś czasami nie brakło kawałka,przed samym wspawaniem zostanie docięta tak aby połączyć się z karoserią/błotnikiem
sam kielich wstawimy jednak z mojej karoserii bo jakimś dziwnym trafem sam kielich jest ładny a ta blacha do której był przyspawany jest sitem :-/
odwrotna sytuacja była w kielichu dawcy ;-)
czyli kielich zgnity a ta blacha w miarę ładna (trzeba będzie ją tylko w jednym miejscu załatać )
dobry kielich z mojej karoserii
dobra blacha z nadkola dawcy
za tydzień planowana akcja "kieliszek"... ;-) |
_________________ projekt e21 335i w budowie
http://e12-e28.pl/viewtop...95cc28f15#10001 |
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2009, 15:24
Imię: Krzysiek |
|
|
akcja "kieliszek" z tygodnia przeciągnęła się na dwa tygodnie :-/ ale wszystko dobrze się skończyło ;-)
a więc po kolei
po zawiezieniu kielicha do piaskowania i odebraniu go byłem bardzo nie zadowolony z jakości wykonywanych usług stwierdziłem że niema sensu się kłócić i postanowiłem kupić swoją piaskarkę a przyda się na pewno jeszcze nie raz ;-)
a tak suszył się piach do piaskarki
duża miska palnik pod miskę i ogień
a oto efekt działania zakupionej piaskarki niestety zapomniałem zrobić osobno zdjęć kielicha i tej blachy ale wstawiam zdjęcie wspawanego kielicha w ta blachę
następnie na kielich z tą blachą przyspawaliśmy wewnętrzne poszycie nadkola,przez otwory do konserwacji nalaliśmy najpierw podkładu reaktywnego a następnie podkładu cynkowego aż wszystko zaczęło sie wylewać bokami,trochę nie estetycznie to na razie wygląda ale przynajmniej jest dobrze zabezpieczone ;-)
po dokładnym dopasowaniu wcześniej pospawanego elementu przykręciliśmy go do rozpórki i przyspawali do nadkola a wygląda to mniej więcej tak
|
_________________ projekt e21 335i w budowie
http://e12-e28.pl/viewtop...95cc28f15#10001 |
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2009, 16:05
Imię: Jakub |
|
|
goofy napisał/a: | postanowiłem kupić swoją piaskarkę a przyda się na pewno jeszcze nie raz |
Hmm. Taka jak moja. Niestety nie mam kompresora który by ją ruszył :-( |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2009, 17:45
Imię: Krzysiek |
|
|
Dexter528i napisał/a: | Hmm. Taka jak moja. Niestety nie mam kompresora który by ją ruszył :-( |
moja ruszyła i daje radę załatw lepszy kompresor a sam się przekonasz |
_________________ projekt e21 335i w budowie
http://e12-e28.pl/viewtop...95cc28f15#10001 |
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2009, 18:08
Imię: Jakub |
|
|
Wiesz ja mam kompresor którym można sobie koło napompować. Taki malutki z butlą 10l. Ma nawet problemy z kluczem pneumatycznym. Ale rozglądam się ja jakimś wielkim. |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
xXxjuzek [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Czerwiec 2009, 10:31
|
|
|
Witam
Gratuluje pięknej buni ;-)
Mam pytaniej od czego jest ta chłodnica oleju? |
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 16 Czerwiec 2009, 17:54
Imię: Krzysiek |
|
|
xXxjuzek napisał/a: | Gratuluje pięknej buni ;-) |
dzięki ;-)
xXxjuzek napisał/a: | Mam pytaniej od czego jest ta chłodnica oleju? |
chłodnicę oleju jak i przystawkę filtra oleju z wyjściami na węże chłodnicy mam z e28 M535i
ale występowały również w innych modelach |
_________________ projekt e21 335i w budowie
http://e12-e28.pl/viewtop...95cc28f15#10001 |
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2009, 20:58
Imię: Krzysiek |
|
|
po długiej nieobecności przedstawię poczynione postępy...
po dopasowaniu reperaturki i punktowym przyłapaniu
następnie po przyklepaniu tu i ówdzie obspawaliśmy ją dokładnie
po wspawaniu reperaturki zabraliśmy się za dopasowanie dolnej części błotnika w miejscu łączenia z progiem w tym celu z wcześniej zakupionych progów wycieliśmy same końcówki odpowiednio dopasowali i wspawali wyszło lepiej niż dobrze każdy rancik i przetłoczenie wygląda niczym jak w oryginale ;-)
reperaturkę jak i tą dolną część błotnika postanowiliśmy wspawać nie do czoła tylko na zakładkę było z tym trochę zabawy ale przynajmniej podczas spawania nie "pościągało" ani nie pofalowało błotnika a co za tym idzie obędzie się z mniejszą ilością szpachli aby wyprowadzić ładnie błotnik ;-)
tutaj jest widok od środka jak ta zakładka wygląda
po wspawaniu każdy spaw został od razu zabezpieczony |
_________________ projekt e21 335i w budowie
http://e12-e28.pl/viewtop...95cc28f15#10001 |
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 21 Listopad 2009, 16:05
Imię: Krzysiek |
|
|
witam
chwilę mnie tutaj nie było ale przedstawię poczynione postępy w ostatnim czasie...
mieliśmy nie wyciągać przedniego kielicha ale coś na mówiło żeby to jednak zrobić i jak się później okazało była to słuszna decyzja...
kielich i ta blacha przy kielichu wyglądała dość zdrowo jedynie troszkę powierzchownej rdzy,lecz po wyciągnięciu kielicha i tej blachy ukazał się bardzo niemiły widok w postaci sporej ilości rudego...
następnie była walka z rudym w postaci piaskowania...
przed piaskowaniem rozchyliliśmy wszystkie zgrzewy aby mieć pewność że nie siedzi w nich już rudy efekt jest lepiej niż dobry piasek usunął wszelkie oznaki rdzy
po wspawaniu kielichana swoje miejsce i zabezpieczenia go prze korozją wszystko wygląda mniej więcej tak
następnie wspawaliśmy tą blachę wcześniej ją piaskując i zabezpieczając przed korozją
po tych doświadczeniach niech mi tylko ktoś powie że ma zdrowe kielichy w dwudziesto paro letnim aucie... jednym słowem niema szans żeby nie było tam rudego w większym lub mniejszym stopniu |
_________________ projekt e21 335i w budowie
http://e12-e28.pl/viewtop...95cc28f15#10001 |
|
|
|
|
|
piter_gda
Nadwozie: E28
Model: piecetdwudziecha
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 09 Lis 2007 Posty: 38 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 22 Listopad 2009, 14:40
Imię: Piotr |
|
|
swietne podejscie do tematu niemoge sie doczekac efektu koncowego :mrgreen: wrzucaj wiecej takich opisow az sie chce isc do garazu po lekturze |
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 9 Grudzień 2009, 19:24
Imię: Krzysiek |
|
|
na mikołaja postanowiłem coś sprawić mojemu rekinowi ... a że dużo rzeczy by jej sie przydało to na razie wybór padł na podłużnice :-)
i tym razem jeśli chodzi o części BMW nie zawiodło :-)
od razu zabraliśmy się za wycięcie starej fakt że z wierzchu była dość ładna i cała ale po zdarciu konserwacji okazało się że siedzi w niej intensywna korozja :-/
w najbliższy weekend wypiaskujemy cała korozje powycinamy przegnite już blachy wstawiając nowe kawałki i postaramy sie wspawać podłużnice ;-)
PS. jak w imageshack-u wstawić gotowy obrazek a nie tylko link do niego... |
_________________ projekt e21 335i w budowie
http://e12-e28.pl/viewtop...95cc28f15#10001 |
|
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 10 Grudzień 2009, 20:56
Imię: Jakub |
|
|
Widzę, że idziesz po całości :-D
Otwierasz zdjęcie które chcesz wstawić. Dajesz "upload". Otworzy ci się strona z linkami. Tam zaznaczasz (kopiujesz) "Thumbnail for forums (1)" i wklejasz na forum ;-)
Pozdrawiam |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 12 Grudzień 2009, 12:51
Imię: Krzysiek |
|
|
Dexter528i napisał/a: | Widzę, że idziesz po całości |
no to baa ;-)
dzięki za info |
_________________ projekt e21 335i w budowie
http://e12-e28.pl/viewtop...95cc28f15#10001 |
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 17 Grudzień 2009, 10:37
Imię: Krzysiek |
|
|
jedna podłużnica już wspawana ;-) robiliśmy to taką samą metodą jak i inne elementy czyli ostrożne wycinanie krok po kroku starej podłużnicy następnie załatanie lub wstawienie kawałków blachy gdzie była już głęboka korozja wżerowa następnie piaskowanie, wspawanie nowej podłużnicy i zakonserwowanie całości nowo wspawanego elementu ;-)
całość prezentuje się następująco:
|
_________________ projekt e21 335i w budowie
http://e12-e28.pl/viewtop...95cc28f15#10001 |
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 21 Grudzień 2009, 14:36
Imię: Krzysiek |
|
|
prawa strona auta została już skończona ;-)
a to karoseria chwile przed przestawianiem jej na drugą stronę
jak ona dawno nie widziała światła dziennego... :-D
po ponownym ustawieniu auta zabraliśmy sie za drugi kielich ... z wierzchu nie było widać dużych oznak rdzy jedynie było trochę powierzchownej rdzy i tylko na tym kawałku blachy przykrywającej kielich od strony nadkola była korozja wżerowa , ale po zdarciu konserwacji tuż przy kielichu było widać już "rudego" wiec zapadła decyzja o wyciągnięciu też drugiego kielicha..
po wyciągnięciu kielicha na wierzch okazało się że była to słuszna decyzja ...
jednym słowem czeka nas powtórka z rozrywki ;-) oczywiście wszystko będę tutaj przedstawiał na bieżąco ... |
_________________ projekt e21 335i w budowie
http://e12-e28.pl/viewtop...95cc28f15#10001 |
|
|
|
|
Shark
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30B34
Rok produkcji: 11. 1985r
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Kwi 2008 Posty: 159 Skąd: Kopki
|
Wysłany: 31 Grudzień 2009, 16:52
Imię: Tomek |
|
|
Coś jakiś zastój :-P trzeba się streszczać bo jeszcze moja emeczka czeka w kolejce aby "uzdrowić" budę :-P |
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
Shark
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30B34
Rok produkcji: 11. 1985r
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Kwi 2008 Posty: 159 Skąd: Kopki
|
Wysłany: 16 Luty 2010, 16:56
Imię: Tomek |
|
|
Ooo... widzę że projekt chyba upadł :-) |
|
|
|
|
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 16 Lipiec 2011, 19:08
Imię: Dominik |
|
|
Co u Potworka słychać :-) :twisted: |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
|
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 16 Lipiec 2011, 19:36
Imię: Filip |
|
|
Stary, ale kotlety odgrzewasz :-P |
_________________
|
|
|
|
|
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 16 Lipiec 2011, 20:07
Imię: Dominik |
|
|
Dobry kotlet nie jest zły ;P |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
|
|
|
|
|
Barracuda
7ka
Nadwozie: Exx
Model: 523i
Silnik: m52
Rok produkcji: 2000
Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 291 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Lipiec 2011, 09:13
Imię: Kristof |
|
|
E21 to moim zdaniem jedno z najpiękniejszych BMW! Mam nadzieje ,że kidyś będę właścicielem takiego cudeńka!! :mrgreen: |
_________________ www.vip-service.pl |
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2 Listopad 2011, 23:43
Imię: Krzysiek |
|
|
Witam po długiej nieobecności ;-)
Rekin doczekał się kolejnych prac blacharskich które postaram się przedstawić
a więc po kolei
druga podłużnica została wspawana w taki sam sposób jak pierwsza ale niestety zaginęły mi gdzieś zdjęcia z tego etapu prac i niestety nie pokaże wam tego jak to wygląda :-/
po podłużnicy zabraliśmy się za pas przedni a konkretnie za dolną jego część jako że wentylator od klimy z e28 nie dawał rady i strasznie głośno chodził postanowiłem go wymienić na jakiś bardziej wydajny model i wybór padł na wentylator klimy z e34 2.5 tds a wygląda on tak :
Uploaded with ImageShack.us
dolna środkowa część pasa przednia jak i tylna była dość zgnita więc postanowiłem kupić nowe te elementy :
Uploaded with ImageShack.us
na tym zdjęciu widać już tą blachę przygotowaną pod większy wentylator i z uchwytami na chłodnicę oleju
Uploaded with ImageShack.us
i tym razem BMW nie zawiodło z dostępnością części :-)
a cały wentylator wpasowany już w pas przedni wygląda mniej więcej tak :
Uploaded with ImageShack.us
wszystkie blachy w pasie przednim zostały odgięte i rdza która się tam znajdowała została usunięta poprzez piaskowanie a następnie zabezpieczona odpowiednią farbą
a tutaj 3 komplety przednich zacisków z e32 750 i jeden komplet zacisków na tył z e34 540 to takie ostatnie zakupy które planuje zaadoptować do e21 (oczywiście na przód jeden komplet a pozostałe to tak na zapas ;-) )
Uploaded with ImageShack.us
jako że nie sprawiłem ostatnio rekinowi żadnego nowego elementu blacharskiego postanowiłem to zmienić i kupiłem nowy lewy przedni błotnik oczywiście z BMW group
powiem tylko tyle że jego przetłoczenia i wykonanie są idealne
Uploaded with ImageShack.us
jak robić przy beemce to tylko w odpowiednim stroju
Uploaded with ImageShack.us
na polu zrobiło się już trochę zimno więc trzeba było zacząć sezon grzewczy a że polak nie kaktus pić musi połączyliśmy przyjemne z pożytecznym ;-) bo nic tak nie grzeje jak grzaniec
Uploaded with ImageShack.us |
_________________ projekt e21 335i w budowie
http://e12-e28.pl/viewtop...95cc28f15#10001 |
|
|
|
|
Dominique
Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 3 Listopad 2011, 07:37
Imię: Dominik |
|
|
Zdolne z was chłopaki, nie mogę się doczekać końca z happy endem :twisted: |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 3 Listopad 2011, 08:02
Imię: Dominik |
|
|
Nie mogę sie doczekać końca tego projektu :twisted: |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
|
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 8 Listopad 2011, 20:26
Imię: Krzysiek |
|
|
na weekendzie zostały poczynione kolejne postępy które postaram się przedstawić
a więc w komorze silnika zostało już wszystko skończone i zabraliśmy się za wycięcie progu
tak próg wyglądał przed wycięciem :
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
po wycięciu okazało się że w środku nie było jeszcze tragedii jedynie powierzchowna rdza ale na zgrzewach była już zaawansowana korozja wżerowa
Uploaded with ImageShack.us
następnie zabraliśmy się za reanimacje lewego narożnika przy progu a wyglądał on tak :
Uploaded with ImageShack.us
wycieliśmy zgnite elementy
Uploaded with ImageShack.us
i wspawaliśmy jedną ze ścianek :
Uploaded with ImageShack.us
przy okazji widać jak wyglądał ten stary element |
_________________ projekt e21 335i w budowie
http://e12-e28.pl/viewtop...95cc28f15#10001 |
|
|
|
|
|