[E3] 2800 Miłosz |
Autor |
Wiadomość |
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 15 Grudzień 2010, 20:33
Imię: Milosz |
|
|
Odebralem graty ze szlifu
Blok rozwiercony na pierwszy nadwymiar i splanowany 0,2mm , mialo byc 0,1mm ale okazal sie byc krzywy.
Glowica rowniez bez rewelki w tym wzgledzie, konieczne bylo 0,6mm , takze silnik juz sie samoczynnie troche doprezyl
|
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
bmxvillain
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 31 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 13 Styczeń 2011, 16:32
Imię: Karol |
|
|
Czy prace poszły dalej?
Temat bardzo ciekawy. Przeczytany od deski do deski. Czekam na dalesze relacje z walki z tą maszynką |
_________________ ~dzisiaj mnie kochasz jutro nienawidzisz~ |
|
|
|
|
fachmistrz
KRISTO
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 78 Skąd: krasnystaw
|
Wysłany: 19 Marzec 2011, 16:35
Imię: Krystian |
|
|
gratuluje postępu prac przy e3
mam nadzieje że uda sie spotkać na jakiejś sesyjce naszym SMOCZYCOM (E3) :-D |
_________________ KRISTO |
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 21 Marzec 2011, 17:32
Imię: Przemek |
|
|
Miłosz,jak idą pracę? |
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 26 Marzec 2011, 20:33
Imię: Milosz |
|
|
Powolutku po pol godzinki do godzinki dziennie czyszcze i docieram zawory, recznie - raczki bola, od przyszlego tygodnia chce powoli zaczac skladac silnik, w sumie nie mam za bardzo czym sie pochwalic, to bardziej tak dla wlasnej mobilizacji
Nie moge sie doczekac czy bedzie dalo sie krecic bez wspomagania taka kierownica
|
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
Ślivak
Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 1049 Skąd: Krzeszowice
|
Wysłany: 26 Marzec 2011, 21:01
Imię: Łukasz |
|
|
Miłosz napisał/a: |
Nie moge sie doczekac czy bedzie dalo sie krecic bez wspomagania taka kierownica |
W skórzanych rękawiczkach ;-) |
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 27 Marzec 2011, 19:48
Imię: Jakub |
|
|
Mnie ciekawi od jakiegos czasu jak bedziesz ja rejestrowal. Czy w Polsce normalnie, czy na w PL na zolte, czy w Niemczeh na H
Pozdrawiam |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 Marzec 2011, 21:13
Imię: Kamil |
|
|
Widziałem takie coś do zaworów ale na wiertarkę
Pytanie do Mistrza:
- jakaś konkretna pasta?
- masz jakiś sposób na czyszczenie kanałów wodnych?
- inne tajemnice co do przygotowania głowicy...?
:roll:
zastanawiam się czy dać fachowcom żeby to za mnie zrobili czy się pobawić samemu.
i jeszcze jedno: jak w bloku wyczyścić komorę wodną - moja cała zardzewiała... czyścić czy olać? :-P |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 28 Marzec 2011, 08:39
Imię: Milosz |
|
|
Z rejestracja wielokrotnie sie zastanawialem i nie podjalem zadnej konkretnej decyzji, najchetniej ubezpieczyl bym jej orginalne stare francuskie blachy ale w DE to nie przechodzi.
Ja glowice docieram tylko i wylacznie recznie, zadnych wiertarek itp... pasty dwie, druba i drobna, nazwy nie pamietam, jak sprawdze to napisze. Dotarcie zaworow i wyczyszczenie zaworow z nagaru ma kolosalny wplyw na prace silnika i nie mozna tego zignorowac ani zrobic na szybko bylejak. Zapomnij, ze w jakims autoszlifie ktos Ci to zrobi z sercem, nawet jak kupisz nowa kompletna glowice w BMW to zawory dotarte sa bylejak.
Glowice dalem do czyszczenia chemicznego ale troche osadow w kanalach zostalo i nie wiem czy bede cos z tym robil, ta akurat byla wybitnie ugnojona. Na blok raczej nie ma sposobu, dobry plyn po zlozeniu wszystkiego i ze dwie wymiany przez pierwsze kilka tysiecy km, nie znam innego sposobu. Generalnie jak raz ktos dal plame i zardzewialy tuleje od wewnatrz to juz nigdy nie bedzie wygladac tam jak nalezy, mialem to samo w 2,4 natomiast niemal identyczny blok TDS ktory rozbieralem ostatnio jezdzil od zawsze na plynie i caly srodek bez czyszczenia wygladal jak nowy, mozna sie tylko pluc dopoprzednich wlascicieli..... |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 13:59
Imię: Milosz |
|
|
Zawory gotowe:
|
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
Bartolommeo
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 639 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 20:33
Imię: Bartek |
|
|
Bardzo miłosię czyta. Dobrze, że sięgnąłeś po "piaskarza" - piach odkrywa znacznie więcej i co najważniejsze czyści bardzo dokładnie.
Co do blacharki i lakierni - bez pośpiechu. Im więcej siły i pracy włożysz teraz tym dłużej efektami będziesz się cieszył w przyszłości. W tym przypadku pośpiec nigdy nie jest wskazany ale to już zapewne wiesz ;-)
Trzymam kciuki i z chęcią będę doglądał tematu... |
|
|
|
|
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 6 Lipiec 2011, 15:10
Imię: Dominik |
|
|
Co u E3 słychać ;-) |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
|
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 29 Lipiec 2011, 10:30
Imię: Milosz |
|
|
Po 14 miesiacach oczekiwania dostalem takie fotki z lakierni.
|
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
ŻbiQ
Kapitan
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Lipiec 2011, 10:34
Imię: Patryk |
|
|
Cieszą oko takie zdjęcia :-) |
_________________
|
|
|
|
|
Dominique
Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 30 Lipiec 2011, 15:56
Imię: Dominik |
|
|
Ojapier**le, LUX :idea: |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 30 Lipiec 2011, 19:34
Imię: Dominik |
|
|
No w końcu co się dziej myślałem że projekt upadł :shock: a efekt na zdjęciach lux :!: :-D |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
|
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 4 Sierpień 2011, 13:05
Imię: Milosz |
|
|
Po tym jak dopiero za trzecim razem przyszly prawidlowe uszczelniacze zaworowe do starej M30tki udalo sie znalezc chwilke na poskladanie glowicy.
Karoseria rowniez juz w Berlinie, teraz zabawa w konserwacje i niedlugo zaczynam skladac, jak znam zycie to najwieksze problemy przedemna.
Drzwi i blotniki wietrza sie na "wieszakach"
Wszystkie zdjecia dla wnikliwie zainteresowanych niezmiennie https://picasaweb.google.com/csifahrer/RemontE32800# |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 4 Sierpień 2011, 20:55
Imię: Dominik |
|
|
no wieszaki to je lux |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
|
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 18 Sierpień 2011, 09:27
Imię: Milosz |
|
|
Podloga zostala jeszcze raz wyczyszczona i zmienila tymczasowo kolor
Na to maty wygluszajace
oraz jasna masa wygluszajaca w sprayu
Konserwacja przednich nadkoli i blotnikow
Drzwi zakonserwowane tak ze nie ma ich teraz jak podnosic zeby nie wyslizgnely sie z reki
Po wstepnym zawieszeniu na zamochodzie
Teraz beda schody, drzwi trzeba pouzbrajac, brakuje drobiazgow ktore poginely lub poprostu rozlecialy sie przy demontazu jak np. tulejki plastikowe zamkow, E3 przy pasowaniu robi wrazenie jakby karoseria byla za krotka, szczeliny pionowe wychodza bardzo male a sama regulacja jak dla mnie jest mega skomplikowana w porownaniu do innych samochodow. Wszystko wstepnie zmontuje sam, pozakladam uszczelki a otateczna regulacje zdecydowanie pozostawie fachowcom. |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 Sierpień 2011, 11:17
Imię: Bartek |
|
|
Pięknie, nie mogę doczekać się efektu finalnego :-D zapewne szybko nie nastąpi, ale warto czekać :-D |
|
|
|
|
Bartolommeo
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 639 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 09:58
Imię: Bartek |
|
|
Składaj, składaj, żmudna i wcale nie łatwa praca ;-) |
|
|
|
|
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 10:08
Imię: Dominik |
|
|
Ja składam jeepa i tez co chwila brakuje i tez cza czekać na części ale przy takim cukiereczku szybkie składanie nie jest wskazane żeby czegoś nie uszkodzić np lakieru ;-) |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
|
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
fachmistrz
KRISTO
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 78 Skąd: krasnystaw
|
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 10:28
Imię: Krystian |
|
|
wcale ci nie zazdroszcze bo mnie czeka to samo ale trzymam kciuki i wyczekuje chwili kiedy skończysz ;-)
Puki co czekam na swoją E3 bo narazie stoi w lakierni :-D |
_________________ KRISTO |
|
|
|
|
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 21:54
Imię: Dominik |
|
|
Milosz mam pytanie gdzie idzie dostać te maty wygłuszające i czy są dyktowane do konkretnego modelu itp ;-) |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
|
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 21:59
Imię: Filip |
|
|
Alledrogo... od wyboru do koloru. |
_________________
|
|
|
|
|
David
E12 BBS CLASSIC
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 206 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 23:31
Imię: Dawid |
|
|
robi ogromne wrażenie :shock: |
_________________ Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051 |
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 23:35
Imię: Damian |
|
|
Cytat: | robi ogromne wrażenie :shock: |
Widziałem na "żywca" robi jeszcze większe wrażenie 8-) |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
VaRiot666
Damian Andrzej Jura
Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 1540 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 26 Sierpień 2011, 02:23
Imię: Damian |
|
|
Mam nadzieję że na II zlocie nasze e3 dumnie staną obok siebie wśród wielu rekinów 8-) |
_________________ jura.damian@gmail.com
|
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 26 Sierpień 2011, 09:11
Imię: Milosz |
|
|
David napisał/a: | robi ogromne wrażenie :shock: |
To tylko przez to, ze jest taka ogromna
Maty uniwersalne kupilem w pierwszym lepszym sklepie z takimi rzeczami. Kupilem najdrozsze i najgruszbsze jakie byly z mysla, ze beda najlepsze, kolega kladl ciensze i polozyly sie lepiej, z tymi walczylem bardzo dlugo, grzalem wielokrotnie do granicy plynnosci a i tak po calkowitym ostygnieciu i kilku godzinach lezakowana ranty maja tendencje do podnozenia sie, z cienszymi tego problemu nie bylo.
Na zlot E28 pasuje przyjechac E28, ale zoabczymy |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
|