Zamknięty przez: ŻbiQ 4 Wrzesień 2013, 14:18 |
[E28 525e] By Amos |
Autor |
Wiadomość |
kamil4115

Nadwozie: E28
Model: 528i 87'
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 87'
Dołączył: 20 Wrz 2008 Posty: 121 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 14 Listopad 2009, 10:32
Imię: Kamil |
|
|
a z drugiej strony, ten tłumik z podesłanego przez MAJSU linka to całkiem niedrogi ;-) |
_________________ E28 528i Diamantschwarz Metallic
E30 316i Mugellorot
E36 318i Hellrot
E39 520i Dunkelblau
E36 318i Techno-Violett Metallic
E39 523iA Schwarz II
E38 728iA Dunkelblau
E36 318iA Cabrio Arktissilber Metallic
 |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 14 Listopad 2009, 12:35
Imię: Adam |
|
|
poprostu nie podoba mi sie jajo z szarą rurką na końcu jako tłumik końcowy...
chce żeby to jakoś wyglądało i uwydatniało dzwięk 6 garów
wiadomo że nie chodzi o kwasówke..
ale jednak... |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
Dominique

Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 14 Listopad 2009, 13:43
Imię: Dominik |
|
|
Moim zdaniem dźwięk rzędowej szóstki najlepiej uwydatnia seryjny wydech... a co do wyglądu, to zawsze można zainstalować jakąś delikatną końcówkę i jest git. |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 15 Grudzień 2009, 13:30
Imię: Adam |
|
|
Wracając po długiej ciszy
Która podczas której odbyło się wiele napraw
Wczoraj babcia niestety pośliznęła sie na nie odśnieżonym placu stacji benzynowej i wylądowała na chevrolecie...
Cały prawy bok jest uszkodzony tzn błotnik przód, zarysowanie drzwi pasażera i najbardziej ucierpiał tylny błotnik (nad czym ubolewam bo nie da się go wymienić):
no i zderzak też się "wypiął" i pokrzywił.. (przywiązany na sztuke bo odstawał od obrysu auta na 50cm) |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
maniacblue
Nadwozie: Exx
Model: 316
Silnik: 1.6
Rok produkcji: 94
Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 15 Grudzień 2009, 20:03
Imię: Piotrek |
|
|
...i co to teraz będzie...bo za fajnie to nie wygląda...z takim drutem będziesz jezdził?? |
_________________ KTO SZYBKO JEDZIE, TEGO WOLNO NIOSĄ |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 15 Grudzień 2009, 21:52
Imię: Adam |
|
|
nie no puki co jest taka żeźba bo myśle co dalej prawdo podobnie będzie sprawa o odszkodowanie, zobaczymy jak to się jeszcze potoczy
dziś zauważyłem że cała buda jest naruszona bo szyber jest na środku podniesiony do góry :-x |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
MAJSU

Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Grudzień 2009, 23:01
Imię: Tomek |
|
|
Amos napisał/a: | nie no puki co jest taka żeźba bo myśle co dalej prawdo podobnie będzie sprawa o odszkodowanie, zobaczymy jak to się jeszcze potoczy
dziś zauważyłem że cała buda jest naruszona bo szyber jest na środku podniesiony do góry :-x |
Szkoda całkowita zapewne i do widzenia :-/ |
|
|
|
 |
Grigorij
7 takie duże 5

Nadwozie: Exx
Model: 728i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 16 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16 Grudzień 2009, 09:13
Imię: Grzegorz |
|
|
Amos od kogo chcesz odszkodowanie :?:
Z tego co napisałeś stłuczka jest twoją winą, chyba nie liczysz na to że właściel stacji zapłaci ci za to że było nie odśnieżone :?: |
_________________ Części do E12, E23, E28.
------------------
SKUP AUT
Tel - 790 580 495
 |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 16 Grudzień 2009, 17:07
Imię: Adam |
|
|
To jest jego obowiązek...
Tak samo jak złamał byś rękę na chodniku przed czyjąś posesją, on odpowiada za ten teren i od niego można się starać o odszkodowanie tak samo z nie odśnieżoną stacją która powinna zapewniać najlepsze bezpieczeństwo w końcu jest strefą zagrożenia wybuchem... |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
Dominique

Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 16 Grudzień 2009, 17:41
Imię: Dominik |
|
|
Teoretycznie masz rację...ale w praktyce obawiam się, że ładnych kilka lat będziesz się kłócił o te odszkodowanie...i to nie wiadomo czy cokolwiek wywalczysz.
Niemniej jednak powodzenia. |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 16 Grudzień 2009, 19:09
Imię: Adam |
|
|
Chłopak u nas jechał po opisywanej w gazecie oblodzonej ulicy...
i też miał kolizje...
poszedł do kancelarii i wygrali mu sprawe...
kto wie jak będzie tutaj...
dominique napisał/a: | w praktyce obawiam się, że ładnych kilka lat będziesz się kłócił o te odszkodowanie... |
Tak właśnie, też sie tego obawiam |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
M-EJ
Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 888 Skąd: kwkwkw
|
Wysłany: 16 Grudzień 2009, 19:48
Imię: qqqq |
|
|
Czy czasem nie będzie tak że powiedzą Ci że nie dostosowałeś się do panujących warunków |
|
|
|
 |
SuT
e28...

Nadwozie: E28
Model: 528iA
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1986 luty
Dołączył: 27 Cze 2007 Posty: 230 Skąd: Radom
|
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 16 Grudzień 2009, 20:22
Imię: Adam |
|
|
SuT napisał/a: | M-EJ napisał/a: | Czy czasem nie będzie tak że powiedzą Ci że nie dostosowałeś się do panujących warunków |
no młody beemke ma to pewnie cwaniakował... |
Tam nie ma gdzie złapać prędkości (Orlen na 1905r) jest on przy wyłączonej pod remont drogi.. więc wyboje są konkretne następnie trzeba wjechać na Lidl-a i po 2m. skręcić w prawo nie ma opcji o rozwinięciu prędkości, noo chyba ze ktoś ma w nosie stan zawiechy po przejeździe z dużą prędkością po wybojach... |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
Kruczek

Nadwozie: Exx
Model: 320i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1989
Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 104 Skąd: Orońsko
|
Wysłany: 16 Grudzień 2009, 20:33
Imię: Jacek |
|
|
Amos napisał/a: | Chłopak u nas jechał po opisywanej w gazecie oblodzonej ulicy...
i też miał kolizje...
poszedł do kancelarii i wygrali mu sprawe...
|
jutro wyjeżdżam na Radom i gdzie lód na drodze celuje w kogo popadnie, bez litości :mrgreen: |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 16 Grudzień 2009, 21:16
Imię: Adam |
|
|
Bij
zapomniałem dodać małego szczegółu
Chłopak miał patronat Echa dnia
bo pare dni wcześniej opisywali tą droge ;p |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
SuT
e28...

Nadwozie: E28
Model: 528iA
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1986 luty
Dołączył: 27 Cze 2007 Posty: 230 Skąd: Radom
|
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 17 Grudzień 2009, 16:17
Imię: Adam |
|
|
Najbardziej synek płakał :
"Nowy samochód, na gwarancji, będziesz płacił..."(lat ok 15)
Z tym ostatnim to ameryki nie odkrył :mrgreen:
A kierowca gdyby wsiadał 30s później albo bym go przygwoździł między autami albo ścisnął drzwiami... |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
Kargul1005

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 1468 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 17 Grudzień 2009, 18:15
Imię: Rafał |
|
|
SuT napisał/a: | trzeba było się uczyc te boczki lapac a nie spokojnie jezdzic |
Właśnie tam się uczył chłopak ;-) no i mu nie wyszło... :-/ |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 23 Grudzień 2009, 18:44
Imię: Adam |
|
|
Impossible is nothing :-D
Pobawiłem się dziś z lampą
Dół uratowany(same czerwone plastiki), wsteczny potłukłem w napadzie nerwów, a kierunek był rozbity powodem czego był negliż lampy
doszedł ktoś do takiego levelu
Oczywiście lampa raczej nie do zamontowania później bo był to eksponat edukacyjny a więc łamane plastiki latały w promieniu 1,5 w góre i na boki.
I tak podsumowując to nie wiem czy by dało rade ją rozmontować tak aby później nadawała się znów do złożenia i zamontowania
Aczkolwiek wywnioskowując klosze połączone są ściankami z metalowym stelażem
i jak by porozcinać to może by się udało, niewiem :roll: trzeba czekać na rozwiązanie tej zagadki do kolejnej lampy w egzemplarzu edukacyjnym |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
MAJSU

Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Grudzień 2009, 18:58
Imię: Tomek |
|
|
Wszystko można ale po co :roll: |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 23 Grudzień 2009, 20:08
Imię: Adam |
|
|
Bo kiedyś poruszany był temat rozbierania tylnych lamp do przemalowywania, to też i ja miałem uszkodzoną lampe i co by nie wyrzucać jej w całości "rozebrałem" na części, i opisałem co i jak... |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
MAJSU

Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Grudzień 2009, 20:52
Imię: Tomek |
|
|
Amos napisał/a: | Bo kiedyś poruszany był temat rozbierania tylnych lamp do przemalowywania, to też i ja miałem uszkodzoną lampe i co by nie wyrzucać jej w całości "rozebrałem" na części, i opisałem co i jak... |
To napisz to w tamtym temacie tutaj nikt tego nie znajdzie i zrób opis co i jak bo ja go nie widzę. |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 02:10
Imię: Adam |
|
|
Dawno o nas nie było, nadal jestem posiadaczem e28.
I takie dni jak ten dają mi w pewien sposób radość, mała sesja z Hondą Koleżanki:
 |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 4 Wrzesień 2013, 13:40
Imię: Adam |
|
|
Dawno mnie tu nie było.
Z racji natłoku spraw etc.
Resumując e28 zmieniła właściciela w Marcu, po dość dłuuugim czasie jeżdżenia z ofertą sprzedaży.
W końcu znalazł się człowiek który zaoferował satysfakcjonującą mnie kwotę (dużo wyższą niż oferty i spekulacje z forum ).
I odjechał w e28
Trochę brakuje mi jej, i tego klimatu Klasyka (pomijając stan w jakim była )
Temat Do zamknięcia |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
|