Zamknięty przez: ŻbiQ 4 Wrzesień 2013, 14:18 |
[E28 525e] By Amos |
Autor |
Wiadomość |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 22 Sierpień 2009, 17:52
Imię: Adam |
|
|
dziś przejechałem sie do "mojego" mechanika bo przy szybkiej redukcji wał uderzał mi o ścianki... słychać to było na wysokości oparć przednich siedzeń...
stwierdził on iż tłumik drgań jest popekany i są luzy na krzyżaku a co za tym idzie trzeba wymienić tłumik i wał bo krzyżak jest nie rozbieralny :roll:
dziwi mnie że tłumik skończył się po 1,5 tygodnia jazdy...
a nic specjalnego nie robiłem.... |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
M-EJ
Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 888 Skąd: kwkwkw
|
Wysłany: 22 Sierpień 2009, 18:36
Imię: qqqq |
|
|
Oj ta piąteczka chyba nie jest Ci pisana :-P |
_________________
 |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 22 Sierpień 2009, 22:27
Imię: Adam |
|
|
nooo ciężka misja jest....
Lubie ją ale dlaczego ciągle coś się musi wysrać...
Już ok rozumiem ze starości ale dlaczego zużywa się po tygodniu |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
MAJSU

Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Sierpień 2009, 22:30
Imię: Tomek |
|
|
Amos napisał/a: | nooo ciężka misja jest....
Lubie ją ale dlaczego ciągle coś się musi wysrać...
Już ok rozumiem ze starości ale dlaczego zużywa się po tygodniu |
Bo jak cała reszta jest zużyta to nowa część od razu pada. |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 22 Sierpień 2009, 23:40
Imię: Adam |
|
|
noo może też i prawda....
no ale krzyżak jest podobno wymienny :->
Czy jednak nie :?:
podpora niby jest sztywna czyli wychodzi na to że od samego bicia krzyżaka popękał by tłumik drgań |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
Kargul1005

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 1468 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 23 Sierpień 2009, 07:56
Imię: Rafał |
|
|
Dam Ci małą radę: Nie kupuj najtańszych części, bo będziesz musiał je zmieniać co tydzień. Lepiej zapłacić raz 100zł niż 10 razy po 40zł :-) |
|
|
|
 |
Kruczek

Nadwozie: Exx
Model: 320i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1989
Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 104 Skąd: Orońsko
|
Wysłany: 23 Sierpień 2009, 10:14
Imię: Jacek |
|
|
kupiłeś nowy ten tłumik drgań czy mechanik go zamawiał bo jeśli on to możliwe że policzył za nowy a założył używkę... |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 23 Sierpień 2009, 22:14
Imię: Adam |
|
|
Kupowałem ja razem z simmeringiem (escort 96 półoś) który został wsadzony w skrzynie
wyszło 120zł sądze że simmering nie kosztował więcej niż te 20zł...
a napewno nie 70,-
Kurcze musze się przejechać jeszcze do jakiegoś mechanika i sprawdzić co on powie na temat krzyżaka czy potrafi go rozebrać czy też powie że nierozbieralny... |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
MAJSU

Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Sierpień 2009, 22:34
Imię: Tomek |
|
|
Sądzę że to nie jest wina taniego zamiennika tylko reszty układu przeniesienia napędu która ma luzy i przez to powoduje przyspieszone zużycie części. Sam założyłem łącznik wału z Allegro który miał być Juridem a okazał się no-name`em :evil: Ale dostaje mocno w kość i nic się z nim nie dzieje. |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 24 Sierpień 2009, 17:15
Imię: Adam |
|
|
no dobrze a co z tym krzyżakiem jechać do innego mechanika bo da się go rozłożyć
czy jednak jest nie rozbieralny
Dziś kolejny "radosny" dzień
stoje i grzeje bume patrze a za prawym tylnym kołem mokro i z okolic baku kapało coś w rodzaju rozcieńczonej benzyny.
Niewiem czy to ciekło od wilgotności i spływało po baku czy jednak cieknie mi z baku :roll:
w sam raz te usterki w czasie gdy nie mam czasu a samochód mi jak najbardziej potrzebny... |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
Kwiatek

Nadwozie: Exx
Model: e36
Silnik: m40b18
Rok produkcji: 1992
Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 52 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 24 Sierpień 2009, 17:41
Imię: Marcin |
|
|
Nie załamuj się.
Jak zostawiłem swoja beatke na dwa miesiące to też miałem kilka nie miłych niespodzianek.
Trzymaj się! |
|
|
|
 |
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)

Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 24 Sierpień 2009, 20:27
Imię: Jakub |
|
|
Link do aukcji na amerykańskim ebay.com
Numer OEM:
26 11 1 105 398
Link do ETK
Mam nadzieje, że odpowiedź jest dość wyczerpująca ;-)
Pozdrawiam |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 24 Sierpień 2009, 23:09
Imię: Adam |
|
|
No juz Dexter wczesniej też mi to uświadamiał...
ale w sklepie powiedzieli mi że czasem poprostu są to zamienniki z innych modeli w których są one wymienialne ale skoro nie to chyba zaczne działać bo betka kuleje w najważniejszych punktach Przyśpieszenie, i taniec tyłkiem... |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 6 Wrzesień 2009, 11:18
Imię: Adam |
|
|
Schowek powinien być podświetlany taa
a co do drugiego mojego zapytania to...
Nie da się niestety założyć przełożenia z biegu wstecznego na bieg 1 |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
Czornye28

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 195 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 6 Wrzesień 2009, 11:44
Imię: Grzesiek |
|
|
schowek jest podświetlany małą żaróweczką (często się palą ) która znajduje się przy zatrzasku zamka ( nom to takie metalowe ) |
_________________ Czornye28
 |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 6 Wrzesień 2009, 12:17
Imię: Adam |
|
|
Aaaa no właśnie a mnie się nic nie świeci ;(
musze się tym zająć ;p |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
Czornye28

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 195 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 6 Wrzesień 2009, 12:26
Imię: Grzesiek |
|
|
pewnie wystarczy żarówkę wymienić bądz też może ten taki czujnik (sory że nie po fachowemu pisze ale fachowcem nie jestem :-P ) |
_________________ Czornye28
 |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 6 Wrzesień 2009, 12:51
Imię: Adam |
|
|
nie noo spoko
w każdym razie spróbuje to ogarnąć bo ciężko coś znaleść po ciemku....
Jeszcze jak by mi się udało przerzucić to przełożenie :->
Chociaż to raczej nie realne... |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 21:40
Imię: Adam |
|
|
Czym cechuje się wersja Edition
Tak teraz mnie natchnęło a kiedyś tam Majsu wspominał że takową mam
Nie mam juz sił do niej, chyba ją sprzedam choć jedyne co mnie powstrzymuje przed tą decyzją to to iż raczej dużo za nią nie wezme |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
MAJSU

Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 21:54
Imię: Tomek |
|
|
Amos napisał/a: | Czym cechuje się wersja Edition
Tak teraz mnie natchnęło a kiedyś tam Majsu wspominał że takową mam
Nie mam juz sił do niej, chyba ją sprzedam choć jedyne co mnie powstrzymuje przed tą decyzją to to iż raczej dużo za nią nie wezme |
http://e12-e28.pl/viewtop...ghlight=edition |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 21 Wrzesień 2009, 19:26
Imię: Adam |
|
|
No niestety mój niemiecki jest tylko troszke bardziej zaawansowany niż japoński ;p
ale troche zrozumiałem no dobra 3/4 ;p
po przetłumaczniu na angielski...
Ale 12 to nie wiem jak rozgryść :
12. Einzelsitzausformung (wie M30-Ausstattung) und Kopfstützen im Fond |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
MAJSU

Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Wrzesień 2009, 20:58
Imię: Tomek |
|
|
Amos napisał/a: | No niestety mój niemiecki jest tylko troszke bardziej zaawansowany niż japoński ;p
ale troche zrozumiałem no dobra 3/4 ;p
po przetłumaczniu na angielski...
Ale 12 to nie wiem jak rozgryść :
12. Einzelsitzausformung (wie M30-Ausstattung) und Kopfstützen im Fond |
Tapicerka jak w wersjach M30 - inne boczki i zagłówki. |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 21 Wrzesień 2009, 22:13
Imię: Adam |
|
|
eh...
to czym różniła się od zwykłej 5
bo już sie zamotałem
i nawet to co przeczytałem jest dla mnie nie zrozumiałe |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
MAJSU

Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Wrzesień 2009, 23:15
Imię: Tomek |
|
|
Amos napisał/a: | eh...
to czym różniła się od zwykłej 5
bo już sie zamotałem
i nawet to co przeczytałem jest dla mnie nie zrozumiałeObrazek |
Popatrz sobie jak wygląda wnętrze 520stek przed 1987 i jak wyglądają wnętrza samochodów z silnikami M30. |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 15:13
Imię: Adam |
|
|
Zastanawiam sie nad pomalowaniem wskazówek na czerwono ala' alpina...
Co sądzicie |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
MAJSU

Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 15:26
Imię: Tomek |
|
|
Amos napisał/a: | Zastanawiam sie nad pomalowaniem wskazówek na czerwono ala' alpina...
Co sądzicie |
Ja pomalowałem farbką modelarską którą się da zedrzeć w razie czego i jest ok. |
|
|
|
 |
M-EJ
Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 888 Skąd: kwkwkw
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 16:05
Imię: qqqq |
|
|
Jak Ci sie nie podobają białe to maluj, ale dla mnie to zbędny bajer. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kruczek

Nadwozie: Exx
Model: 320i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1989
Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 104 Skąd: Orońsko
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 20:40
Imię: Jacek |
|
|
lepiej zamaluj tą rdzę a nie wskazówki hehe żartuje oczywiście
Mi takie malowanie nie podchodzi. |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 21:35
Imię: Adam |
|
|
Kruczek napisał/a: | lepiej zamaluj tą rdzę a nie wskazówki hehe żartuje oczywiście
|
Jak by były w tych kosztach to chwili bym sie nie wahał.... |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
Amos
ETA Driver

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 184 Skąd: WR-Radom
|
Wysłany: 12 Październik 2009, 15:12
Imię: Adam |
|
|
No więc powrót do zmartwień ;/
Przestała mi się zapalać rezerwa (przez co wczoraj byłem zdejmowany z drogi przez e30) jaka może być przyczyna :-| :?: |
_________________ ...piątki wizerunek- piękna |
|
|
|
 |
|