Przesunięty przez: Dixi 22 Listopad 2009, 17:37 |
[E12 520] 520 A + BBS RS = OLDSCHOOL |
Autor |
Wiadomość |
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 7 Wrzesień 2007, 12:37
Imię: Milosz |
|
|
To E12 jest piekne takie jakie jest, zadnych spilerow replik ani kombinacji - blagamy ! |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 7 Wrzesień 2007, 18:58
Imię: Bodży |
|
|
Cytat: | To E12 jest piekne takie jakie jest, zadnych spilerow replik ani kombinacji - blagamy ! |
Przyłączam się do apelu. |
|
|
|
|
David
E12 BBS CLASSIC
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 206 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: 7 Wrzesień 2007, 21:14
Imię: Dawid |
|
|
Chlopaki, ale co Wy chcecie od spoilera bbs do e12 o np takiego jak tu:
albo tu:
Albo od takich recaro we wnetrzu,o :
|
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Wrzesień 2007, 23:09
Imię: Tomek |
|
|
Masz moje błogosławieństwo na takie mody ;-) |
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 8 Wrzesień 2007, 11:55
Imię: Bodży |
|
|
Jak najbardziej te zmiany są ok ,ale....
Cytat: | Dzis mialem okazje pojezdzic e30...z silnikiem m102 z e23 745i...i skrzynia manualna z alpiny b7...powiem tylko tyle WOOOOOOOOW
I tu pojawia sie moj pomysl; co sadzicie o tym zeby z mojej e12 zrobic wierna replike alpiny b7 turbo a jesli nie to chociaz b8:?: |
Nie sądze aby to był dobry pomysł z tą alpiną- szkoda na replikę tak ładnej ,poczciwej, "pospolitej" 520-dziestki.
Wogóle jaki jest sens budowy repliki alpiny?Musiałbyś zmienić zbyt dużo w tej 520(silnik ,hamulce, zawieszenie,zegary,fotele,i pewnie wiele pierdułek)
Jak już się bawić w tak drogą zabawę to należałoby kupić oryginalną alpinę. |
|
|
|
|
David
E12 BBS CLASSIC
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 206 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: 8 Wrzesień 2007, 12:33
Imię: Dawid |
|
|
bogumił napisał/a: | Jak najbardziej te zmiany są ok ,ale....
Cytat: | Dzis mialem okazje pojezdzic e30...z silnikiem m102 z e23 745i...i skrzynia manualna z alpiny b7...powiem tylko tyle WOOOOOOOOW
I tu pojawia sie moj pomysl; co sadzicie o tym zeby z mojej e12 zrobic wierna replike alpiny b7 turbo a jesli nie to chociaz b8:?: |
Nie sądze aby to był dobry pomysł z tą alpiną- szkoda na replikę tak ładnej ,poczciwej, "pospolitej" 520-dziestki.
Wogóle jaki jest sens budowy repliki alpiny?Musiałbyś zmienić zbyt dużo w tej 520(silnik ,hamulce, zawieszenie,zegary,fotele,i pewnie wiele pierdułek)
Jak już się bawić w tak drogą zabawę to należałoby kupić oryginalną alpinę. |
To fakt, choc mimo wszystko wydaje mi sie, ze taniej byloby zrobic replike niz kupic oryginalna alpine b7 turbo 8-) a ten moj pomysl...trzeba miec marzenia...sami wiecie :-P
Tak wiec, na razie do realizacji wejdzie plan B, czyli spoiler bbs,recaro itp :mrgreen: |
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2 Grudzień 2007, 18:54
Imię: Bodży |
|
|
I jak tam plan B - założyłeś już spoiler bbs Jestem bardzo ciekaw efektów. Wklej jakieś nowsze fotki Twojej e12 . Pozdrawiam |
|
|
|
|
David
E12 BBS CLASSIC
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 206 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: 8 Grudzień 2007, 12:07
Imię: Dawid |
|
|
Niestety, jak do tej pory nigdzie nie udalo mi sie go zdobyc...obecnie e12 poszlo do ogrzewanego garazu na zimie wiec fotki pojawia sie dopiero na wiosne.
P.s Felg 17" bbs juz nie ma...czekaja do zalozenia 16" , bbs rs :-P |
|
|
|
|
David
E12 BBS CLASSIC
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 206 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: 13 Maj 2008, 19:52
Imię: Dawid |
|
|
Kilka najnowszych fotek:
Najladniejszy Youngtimer w Toruniu:
|
_________________ Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051 |
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 13 Maj 2008, 20:32
Imię: Bodży |
|
|
No chłopie gratulacje!!. Myslę że odrzucisz teraz pomysły o budowie repliki alpiny? Akurat ta e12 nie powinna moim zdaniem tak skończyć. :-) |
|
|
|
|
M-EJ
Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 888 Skąd: kwkwkw
|
Wysłany: 14 Maj 2008, 07:43
Imię: qqqq |
|
|
Chciałem na zlocie zaproponować Ci oryginalne radio z 520 e12 79 rok ale nie mogłem Cie dostać :-) Gratuluje nagrody |
|
|
|
|
Kargul1005
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 1468 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 14 Maj 2008, 23:51
Imię: Rafał |
|
|
Cytat: | Najladniejszy Youngtimer w Toruniu |
Należała Ci się ta nagroda.
Auto jest cudowne, nie jak moja szara myszka...
Pozdrawiam i życzę kolejnych nagród :-D |
|
|
|
|
David
E12 BBS CLASSIC
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 206 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: 4 Lipiec 2008, 00:24
Imię: Dawid |
|
|
Kilka nowych fotek; sceneria kiepska ale na razie nie mialem weny tworczej:
Autko zostalo polakierowane praktycznie cale bez dachu, doszla rowniez dokladka bbs 8-)
Oceniajcie :
KALINA WIELKI SZACUN DLA CIEBIE ZA OGROMNA POMOC :!: :!: :!: |
_________________ Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051 |
|
|
|
|
kjubus
Nadwozie: Exx
Model: 315 318
Silnik: m10b16 m10b20
Rok produkcji: 1983 1978
Dołączył: 29 Maj 2007 Posty: 267 Skąd: Górki Wielkie
|
Wysłany: 4 Lipiec 2008, 08:24
Imię: Kuba |
|
|
Efekt końcowy jest świetny! :mrgreen: Brawo za wytrwałość :-D
Dokładka BBSa wygląda świetnie! ;-)
Gdybym ja wiedział, że kupie e12... :-P ;-) |
_________________ E21 315 04/1983 Opalgrün-metallic
E21 318 09/1978 Iberischrot
E30 325e 06/1986 Delphin Metallic
E87 118i 02/2008 Black Sapphire Metallic |
|
|
|
|
David
E12 BBS CLASSIC
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 206 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: 4 Lipiec 2008, 10:34
Imię: Dawid |
|
|
kjubus napisał/a: | Efekt końcowy jest świetny! :mrgreen: Brawo za wytrwałość :-D
Dokładka BBSa wygląda świetnie! ;-)
Gdybym ja wiedział, że kupie e12... :-P ;-) |
Dzieki Kjubus ... dobrze ze nie wiedziales :-P |
_________________ Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051 |
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 12 Lipiec 2008, 12:20
Imię: Bodży |
|
|
PIĘKNIE SUPER! EXTRA!
Ale juz nic więcej, David, jej nie potrzeba.
Zastanawia mnie brak prawego lusterka w tym roczniku? Wiesz coś o tym czemu tak jest? |
|
|
|
|
David
E12 BBS CLASSIC
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 206 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: 12 Lipiec 2008, 15:16
Imię: Dawid |
|
|
bogumił napisał/a: | PIĘKNIE SUPER! EXTRA!
Ale juz nic więcej, David, jej nie potrzeba.
Zastanawia mnie brak prawego lusterka w tym roczniku? Wiesz coś o tym czemu tak jest? |
Taka wersja, w 520 lusterko wymagalo doplaty
Co do zmian to jeszcze kilka gadzetow chce do niej dolozyc min chrom wokol atrapy z 528i lusterko chrom elektryczne w najgorszej opcji manualne no i szersze ranty do bbsow na tyl 8-) |
_________________ Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051 |
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 13 Lipiec 2008, 13:20
Imię: Bodży |
|
|
Do tej pory myslałem że w 1980 roku to lusterko było już standardem i wymogiem przepisów. |
|
|
|
|
marcin_e12
Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 134 Skąd: Opacie k/Jasła
|
Wysłany: 14 Lipiec 2008, 07:40
Imię: Marcin |
|
|
Widziałem samochód na żywo. Robi wrażenie. David dbaj o niego. |
|
|
|
|
Mehow
Mr.Anty-Bączek
Nadwozie: Exx
Model: E34 Touring '95
Silnik: M51D25
Rok produkcji: 1995
Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 5 Skąd: Reda / Trójmiasto
|
Wysłany: 5 Sierpień 2008, 14:19
Imię: Michał |
|
|
Juz raz na culcie Ci pisałem ... sztuka miodzio jeśli chodzi o mnie .
Natomiast jedną uwage bym miał : w tej postaci jak jest teraz , w sensie wartości obniżenia względem rozmiaru kół i ogólnego charakteru auta , odpuściłbym sobie naciąg gumy . Moim zdaniem psuje to troche całokształt .
Ale pozatym najładniejsze E12 w Polsce z tego co się orientuję |
_________________ marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz |
|
|
|
|
WIENIA
ALPINA
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 466 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 28 Listopad 2008, 14:42
Imię: Marcin |
|
|
bogumił napisał/a: | Myslę że odrzucisz teraz pomysły o budowie repliki alpiny? Akurat ta e12 nie powinna moim zdaniem tak skończyć. |
Dlaczego?
Auto jest SUPER bazą na stworzenie repliki ALPINY, Komu jak komu, ale mi osobiście plan „A” podoba się niesamowicie :mrgreen: Wychodzę z założenia, że zawsze można zrezygnować z planu tworzenia repliki Alpiny i wrócić do oryginału, przecież de facto auto nie straci na tym nic. Jednak pytanie po co rezygnować? skoro taka replika daje mnóstwo wrażeń, ogromnego zadowolenia i przede wszystkim frajdy przy jej tworzeniu :!:
David nie daj się zwerbować :-P i nie rezygnuj tak szybko z tego planu.
Auto będzie jeszcze bardziej niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju ;-)
p.s Fajna data założenia postu! |
_________________ Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
|
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 8 Grudzień 2008, 18:07
Imię: Milosz |
|
|
bogumił napisał/a: | Do tej pory myslałem że w 1980 roku to lusterko było już standardem i wymogiem przepisów. |
Rapid w E28 nie ma prawego lusterka.... |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
bubaspaxx
rekin
Nadwozie: Exx
Model: E21 320
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 23 Wrz 2007 Posty: 143 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 8 Grudzień 2008, 18:46
Imię: Kuba |
|
|
Miłosz napisał/a: | bogumił napisał/a: | Do tej pory myslałem że w 1980 roku to lusterko było już standardem i wymogiem przepisów. |
Rapid w E28 nie ma prawego lusterka.... |
U mnie w zielonym E21,zamiast prawgo lusterka jest zaślepka.Rok produkcji 1980. |
_________________ shark |
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 9 Grudzień 2008, 12:10
Imię: Bodży |
|
|
bubaspaxx napisał/a: | Miłosz napisał/a: | bogumił napisał/a: | Do tej pory myslałem że w 1980 roku to lusterko było już standardem i wymogiem przepisów. |
Rapid w E28 nie ma prawego lusterka.... |
U mnie w zielonym E21,zamiast prawgo lusterka jest zaślepka.Rok produkcji 1980. |
Już teraz to wiem że jeszcze w 80-tych bywało różnie z tym. |
|
|
|
|
kuba_krakow
Wladzio(R)
Nadwozie: Exx
Model: E34 525iA - Japonia - Royalblau Metalic
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 16 września 1988
Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 179 Skąd: Andover, Hampshire
|
Wysłany: 4 Styczeń 2009, 18:32
Imię: Kuba |
|
|
bogumił napisał/a: | bubaspaxx napisał/a: | Miłosz napisał/a: | bogumił napisał/a: | Do tej pory myslałem że w 1980 roku to lusterko było już standardem i wymogiem przepisów. |
Rapid w E28 nie ma prawego lusterka.... |
U mnie w zielonym E21,zamiast prawgo lusterka jest zaślepka.Rok produkcji 1980. |
Już teraz to wiem że jeszcze w 80-tych bywało różnie z tym. |
W mojej byłej e28 z 1983 też nie było prawego lusterka - było dołożone przez 1 właściciela Fakt, że to tylko 518 bez "i" - bez wspomagania kierownicy nawet. |
_________________ Andover, Hampshire +447538600267
|
|
|
|
|
kjubus
Nadwozie: Exx
Model: 315 318
Silnik: m10b16 m10b20
Rok produkcji: 1983 1978
Dołączył: 29 Maj 2007 Posty: 267 Skąd: Górki Wielkie
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2009, 12:59
Imię: Kuba |
|
|
David, na forum beemka-klub wklejałeś swojego czasu zdjęcia foteli przednich RECARO.
Pisałeś że są oryginalnie, nieskładane i przeznaczone do e12... skąd Ty je wytrzasnąłeś? ;-) |
_________________ E21 315 04/1983 Opalgrün-metallic
E21 318 09/1978 Iberischrot
E30 325e 06/1986 Delphin Metallic
E87 118i 02/2008 Black Sapphire Metallic |
|
|
|
|
David
E12 BBS CLASSIC
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 206 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: 4 Kwiecień 2009, 11:09
Imię: Dawid |
|
|
Nie no , nie pisalem ze to sa oryginaly tylko ze to Recaro, nieskladane , z wysuwanym przodem - takie jak wychodzily w oryginale jako opcja. Oryginalow chyba juz nigdzie nie ma...i szczerze powiem ze sie zastanawiam gleboko czy chce recaro, bo strasznie wygodne sa zwykle fotele :mrgreen:
A tutaj macie fotke z prac nad "nowymi" RSami ktore kupilem od Mawarczyka. Zeby nie bylo, ze nic sie z e12 nie dzieje 8-)
Obrazek
Obrazek |
_________________ Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051 |
|
|
|
|
lacos
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1979
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 212 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 18 Maj 2009, 23:27
Imię: Michał |
|
|
Śliczna ta twoja piąteczka, zobaczyłem ją kiedyś na cultstyle :shock: i trochę mnie zainspirowała. jak byłeś w Sopocie to ja akurat byłem w Tarnowie :-) ale nie miałem tyle szczęścia żeby trafić twoją gdzieś na mieście :-/ .Napisz coś o zawiasie jak i o ile obniżyłeś przód i jak wysoko ustawiłeś tył i jaki masz rozmiar opon, jaki jest rozmiar tych nowych rs-ów 8-)
Pozdrawiam |
|
|
|
|
David
E12 BBS CLASSIC
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 206 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: 20 Maj 2009, 10:06
Imię: Dawid |
|
|
lacos napisał/a: | Śliczna ta twoja piąteczka, zobaczyłem ją kiedyś na cultstyle :shock: i trochę mnie zainspirowała. jak byłeś w Sopocie to ja akurat byłem w Tarnowie :-) ale nie miałem tyle szczęścia żeby trafić twoją gdzieś na mieście :-/ .Napisz coś o zawiasie jak i o ile obniżyłeś przód i jak wysoko ustawiłeś tył i jaki masz rozmiar opon, jaki jest rozmiar tych nowych rs-ów 8-)
Pozdrawiam |
Heh , dzieki.
Co do zawiasu : mialem pozyczone springi h&r , ktore obnizaja o 40mm ,ale to zadne obinzenie bo w serii e12 jest chyba wyzsze niz x5 Zawiozlem te sprezynki do fabryki sprezyn i zamowilem na ich wzor przednie -80 a tyl jest troszke nizszy niz h&r wiec jakies -50 , do tego w firmie ktora sie zajmuje regeneracja amortyzatorow i przygotowaniem ich do sportu zregenerowalem i skrocielm fabryczne sachsy o 50mm z przodu i 30mm z tylu ( naprawde nie potrzeba mi juz bilsteinow 8-) ) Na fotkach byly jeszcze rsy 16" z oponami 215/40/16 a teraz beda 8,5x17 i 9,5x17 z oponami 205/40 na przodzie i 225/35 na tyle.
Wczoraj odebralem felgi po odnowiniu , wiec na razie tylko takie zdjecia :
Rant wypolerowany , srubki pochromowane na nowo i rotor polakierowany proszkowo...a byly w takim stanie :
|
_________________ Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051 |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Maj 2009, 16:02
Imię: Tomek |
|
|
O kurde... grubo 8-) |
|
|
|
|
|