Przesunięty przez: Administrator 5 Listopad 2013, 23:32 |
[E28 M535i] 1985' - Bart |
Autor |
Wiadomość |
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 24 Listopad 2008, 10:39
Imię: Bodży |
|
|
Rewelacja! Miło się ogląda tę galerię |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 24 Listopad 2008, 10:46
Imię: Bart |
|
|
Dzięki ;-)
Co do aluminium to wolałem je wypiaskować bo nie dało się go domyć idealnie.Na zdjęciach jest jeszcze całkowicie surowe ale za kilka dni zobaczycie jak wygląda zabezpieczone Protewaxem (specjalny preparat do zabezpieczania aluminium) ;-) |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
pamarcin
Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: 2.7
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 21 Mar 2008 Posty: 82 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 24 Listopad 2008, 19:46
Imię: marcin |
|
|
jak człowiek ogląda Twoją galerię to ech, chciałoby się złożyć od nowa własny silnik... chylę czoła Bart!!! |
_________________
|
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 25 Listopad 2008, 21:43
Imię: Bart |
|
|
Dzięki ;-) staram się zachować auto w stanie oryginalnym, niestety dbałość o każdy detal powoduje że czasami do jednej pierdółki trzeba podchodzić po 2-3 razy 8-) |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 27 Listopad 2008, 21:58
Imię: Milosz |
|
|
Super galeria, widze ze nie ma zadnych polsrodkow tak jak u mnie i zdjecia tez calkiem innego poziomu Przy takiej dbalosci o kazdy szczegol nie dziwi mnie fakt , ze tempo prac nie jest zastraszajace.
Bardzo ciekawi mnie jak dlugo Twoj silnik bedzie taki ladny.
Moje nowe M30 polakierowane fabrycznie 20 lat temu narazie trzyma sie idealnie, natomiast polakierowane przezemnie M21 (dwie warstwy lakieru zaroodpornego bez podkladu) po kilku miesiacach i 20tys km wyglada juz jak nikt nigdy by go nie odswierzal, caly blok pokryty rdzawym mchem.
Masz jakis zaplanowany termin odpalenia motoru?? |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 28 Listopad 2008, 21:10
Imię: Bart |
|
|
Wczoraj okazało się że dali mi w ASO za mały simering na wał do przodu.... :evil:
Jak mam jechać coś kupować to normalnie jestem chory! kolejnych parę dni przestoju...Fota Gdynia to normalnie dramat!
Co do terminu to nic nie zakładam bo za dużo nerwów by mnie to mogło kosztować ;-) |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
Grigorij
7 takie duże 5
Nadwozie: Exx
Model: 728i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 16 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28 Listopad 2008, 23:38
Imię: Grzegorz |
|
|
Bart napisał/a: | Wczoraj okazało się że dali mi w ASO za mały simering na wał do przodu.... :evil:
Jak mam jechać coś kupować to normalnie jestem chory! kolejnych parę dni przestoju...Fota Gdynia to normalnie dramat!
Co do terminu to nic nie zakładam bo za dużo nerwów by mnie to mogło kosztować ;-) |
Dlatego ja do ASO jeżdzę z karteczką ze spisanymi numerami części, podaje tylko numery, nie mówię co to jest, do jakiego auta itd.
Też mam dość pytań w stylu "E23 :?: a to jakaś stara trójeczka :?: :roll: "
I tak mamy dobrze, bo te częsci są, jest to raczej wyjątkowe, spróbójcie pójść do serwisu Fiata, Renault, Forda etc, i spytać o części do modelu z lat 70/80 tych :roll: |
_________________ Części do E12, E23, E28.
------------------
SKUP AUT
Tel - 790 580 495
|
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28 Listopad 2008, 23:44
Imię: Damian |
|
|
Grigorij napisał/a: | Forda etc, i spytać o części do modelu z lat 70/80 tych :roll: |
Jako pracownik forda stwierdzam ZAPOMNIJ ;-) |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
Bartolommeo
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 639 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Listopad 2008, 13:52
Imię: Bartek |
|
|
Bart zresztą tak jak i ja i jak widać ty Grigorij także jeździ z karteczką i wypisanymi numerami ale jak widać i tutaj mogą się zdarzyć pomyłki :-? |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 29 Listopad 2008, 18:54
Imię: Bart |
|
|
Najpierw wysyłam zamówienie mailem, potem jadę odbierać zamówienie....na miejscu spędzam średnio 2 godziny bo kolesie mimo wcześniejszego telefonu nie dali rady połapać się w zamówieniu, po czym w domu stwierdzam brak kilku pozycji i czekam kolejne 1,5 tygodnia...W ostatnim zamówieniu np było o 2 pozycje za dużo (np.zdublowany simering na wał) i brakowało 5 pozycji...Złudzeń że pracują tam normalni ludzie pozbyłem się już jakiś czas temu 8-) |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Listopad 2008, 19:24
Imię: Tomek |
|
|
Bart napisał/a: | Najpierw wysyłam zamówienie mailem, potem jadę odbierać zamówienie....na miejscu spędzam średnio 2 godziny bo kolesie mimo wcześniejszego telefonu nie dali rady połapać się w zamówieniu, po czym w domu stwierdzam brak kilku pozycji i czekam kolejne 1,5 tygodnia...W ostatnim zamówieniu np było o 2 pozycje za dużo (np.zdublowany simering na wał) i brakowało 5 pozycji...Złudzeń że pracują tam normalni ludzie pozbyłem się już jakiś czas temu 8-) |
hehehe Mam tak samo Denerwujące jest to jak np siedzi się w garażu 30km od ASO i nagle się okazuje że dali ci 4 nakrętki do górnego wachacza a do dolnego ani jednej :-x |
|
|
|
|
siwy
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iAT
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1998
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 33 Skąd: PZL
|
Wysłany: 16 Styczeń 2009, 19:05
Imię: Apolinary |
|
|
Galeria nieuzupełniona.
Zero wieści o postępach.
Abmahnung.
8-) |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 20 Styczeń 2009, 15:45
Imię: Bart |
|
|
Wszystko idzie zgodnie z planem :-P |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
siwy
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iAT
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1998
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 33 Skąd: PZL
|
Wysłany: 22 Styczeń 2009, 14:34
Imię: Apolinary |
|
|
Bart napisał/a: | Wszystko idzie zgodnie z planem :-P |
Jeśli tak miał wyglądać ten plan to ja go @%$^$*I*&@#! :mrgreen: |
|
|
|
|
wiśnia [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Styczeń 2009, 15:00
|
|
|
Bart .... :shock: normalnie :-o...jesteś moim idolem :!: |
|
|
|
|
siwy
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iAT
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1998
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 33 Skąd: PZL
|
Wysłany: 22 Styczeń 2009, 18:23
Imię: Apolinary |
|
|
wiśnia napisał/a: | Bart .... :shock: normalnie :-o...jesteś moim idolem :!: |
wiśnia... nie widziałeś zawartości prywatnego archiwum fotkowego :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 22 Luty 2009, 22:10
Imię: Bart |
|
|
Dziś udało mi się skończyć jakiś tam etap...Silnik złożony czeka teraz na zdjęcie ze stojaka i przykręcenie koła,sprzęgła i skrzyni.Wyczyścić komorę do końca i zakładam na długo oczekiwane miejsce tymczasowego spoczynku ;-)
|
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
Bartolommeo
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 639 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Luty 2009, 01:11
Imię: Bartek |
|
|
Bart - ty niepoprawny zboczeńcu - takich powinno się leczyć :mrgreen: ;-)
Zginam się w pół dla tego jegomościa 8-) |
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 23 Luty 2009, 09:20
Imię: Bodży |
|
|
Fotomontaż-to są fotki z prospektu, a tło z garażu Barta. 8-) |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Luty 2009, 11:09
Imię: Tomek |
|
|
:shock: PIĘKNY Świetne podejście do sprawy Bartek :!:
Kupiełeś nowy alternator czy jakoś stary reanimowałeś |
|
|
|
|
Bartolommeo
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 639 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Luty 2009, 12:03
Imię: Bartek |
|
|
Nie wiem jako kto Bart pracuje ale dam sobie uciąć głowę, że z wykształcenia jest farmaceutą :-P |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 23 Luty 2009, 14:49
Imię: Bart |
|
|
Wielkie Dzieki za takie komentarze ;-)
Jeśli chodzi o alternator to miałem zamiar kupic nowy (min 350zł) ale coś mnie tkneło i zawiozłem rozrusznik i alternator do regeneracji.Okazało się ze są całkiem sprawne.Regeneracja polegała na :
-alternator (czyszczenie + wymiana łożyska)
-rozrusznik (czyszcenie + wymiana łożyska)
za cenę 140zł.Jestem bardzo zadowolony.Odmalowanie rozrusznika we własnym zakresie i są jak nowe ;-) |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
Daniel M5
Daniel
Nadwozie: E28
Model: M5
Silnik: s38
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 233 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 23 Luty 2009, 15:54
Imię: Daniel |
|
|
a co z wentylatorem alternatora, malowaleś :?: czy jest nowy bo wygląda extra |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 23 Luty 2009, 16:11
Imię: Bart |
|
|
Taki wrócił z regeneracji ;-) |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
littek
Nadwozie: E28
Model: 520 kat
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 186 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 8 Marzec 2009, 19:37
Imię: Mateusz |
|
|
tak sobie wlazłem, i podobnie jak koledzy, po tym co zobaczyłem, chylę czoło. Chciałbym mieć tyle chęci i wiedzy! |
_________________ http://littek.mybrute.com |
|
|
|
|
SuT
e28...
Nadwozie: E28
Model: 528iA
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1986 luty
Dołączył: 27 Cze 2007 Posty: 230 Skąd: Radom
|
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 9 Marzec 2009, 22:35
Imię: Bart |
|
|
Dzięki za uznanie 8-) |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 17 Marzec 2009, 18:19
Imię: Bart |
|
|
Wstępnie auto umówione jest na czerwiec na kompleksowe doprowadzenie karoserii do stanu pierwotnego.Piaskowanie rdzy, naprawy blacharskie, nowy lakier i konserwacja.Powoli biore się za rozkładanie budy 8-) Trochę głęboko ale jak nie teraz to nigdy :-P |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
Bavool
RWD
Nadwozie: E28
Model: Misiuciwisi Outlander V6 w planach 535i
Silnik: 3.0
Rok produkcji: 2007
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 213 Skąd: Toronto/Gdańsk
|
Wysłany: 18 Marzec 2009, 00:38
Imię: Adam |
|
|
Bart - jestem pełen podziwu dla Ciebie. Brawo. Życzę sukcesów. |
_________________ ŚP E28 524td (prawie) Calypso Rot '84
Syrena 105L Żółć PRLu '79
Żak MR2 Bordo PRLu '60
Mitsu Outlander XLS
Chevrolet Express
Ability to speak doesn't make U intelligent yet
|
|
|
|
|
|