E30 325i |
Autor |
Wiadomość |
deric
(Oo==[][]==oO)
Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M52B28
Rok produkcji: 10/85r
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 208 Skąd: PK
|
Wysłany: 4 Listopad 2012, 07:39
Imię: Dominik |
|
|
trudno bylo?? |
|
|
|
 |
cubici
Freude am Fahren

Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 4 Listopad 2012, 08:28
Imię: jakub |
|
|
Nie, nie było to trudne. Są dwie marki liczników: MotoMeter i VDO.
I jedne nie pasują do drugich. Ale delikatne przeróbki głównego panelu i wszystko jakoś poskładałem.
Wybrałem najlepsze elementy z tych co miałem i jakoś to wyszło. |
_________________ www.reku.com.pl
 |
|
|
|
 |
Ślivak

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 1049 Skąd: Krzeszowice
|
Wysłany: 4 Listopad 2012, 08:41
Imię: Łukasz |
|
|
To jaki teraz ma przebieg
Aku całe ... wymieniasz od razu na nowe zanim wyleją? |
|
|
|
 |
cubici
Freude am Fahren

Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
|
|
|
 |
Ślivak

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 1049 Skąd: Krzeszowice
|
Wysłany: 4 Listopad 2012, 11:34
Imię: Łukasz |
|
|
KAGER nie jest producentem.... to tylko brand... pakują różne rzeczy... ja osobiście nigdy nie kupię nic tej "marki" ...kiedyś w firmowym seju co 3 miesiące amortyzatory wymieniałem.. średnio co 5k km. po dwóch wymianach mechanik stwierdził, że bardziej opłaca mu się wsadzić lepsze, bo wyszło, że nie zarobił na mnie nic
poszukaj w temacie BartaSL linku do kabli NGK... kupił w bardzo dobrej cenie
EDIT: http://www.e-ngk.pl/ |
|
|
|
 |
cubici
Freude am Fahren

Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 4 Listopad 2012, 11:42
Imię: jakub |
|
|
No dzięki za podpowiedź, już kiedyś miałem styczność z tą marką i myślałem że to jakiś niemiecki produkt.
No właśnie pozostaje NGK, tylko te ceny...
Ale będę szukał. |
_________________ www.reku.com.pl
 |
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
 |
Beatles
Mr Zielona Otchłań

Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 4 Listopad 2012, 12:07
Imię: Marcin |
|
|
a ja mam sentechy i jest ok, chociaż opini nie mają dobrych. Z części elektrycznych można polecić Bremi. |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
 |
|
|
|
 |
cubici
Freude am Fahren

Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 4 Listopad 2012, 12:34
Imię: jakub |
|
|
No ja chyba kupowałem do 528i Beru.
Było dobrze.
Chyba ciężko stwierdzić, które są dobre a które nie.
Może jedne trochę trwalsze inne nie.
Marcin chyba się do Ciebie zwrócę z zapytaniem |
_________________ www.reku.com.pl
 |
|
|
|
 |
Ślivak

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 1049 Skąd: Krzeszowice
|
Wysłany: 4 Listopad 2012, 15:32
Imię: Łukasz |
|
|
cubici napisał/a: |
No właśnie pozostaje NGK, tylko te ceny...
|
no tak ja i BartSL mamy 4 przewody i NGK kosztowały nas 200 PLN |
|
|
|
 |
BartSL
Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Cze 2010 Posty: 632 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Listopad 2012, 17:08
Imię: Bartosz |
|
|
Ślivak napisał/a: | cubici napisał/a: |
No właśnie pozostaje NGK, tylko te ceny...
|
no tak ja i BartSL mamy 4 przewody i NGK kosztowały nas 200 PLN |
true , true... |
_________________ jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...
E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren
było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d
będzie
...
 |
|
|
|
 |
cubici
Freude am Fahren

Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 12 Listopad 2012, 22:12
Imię: jakub |
|
|
Chłopaki, a jak już jesteśmy przy tych kablach to mam takie pytanie:
Co to do cholery jest? Ten kabel odchodzący od kabli wys. napięcia.
Jak ja go potem założę na nowe kable???
 |
_________________ www.reku.com.pl
 |
|
|
|
 |
Kwiatek

Nadwozie: Exx
Model: e36
Silnik: m40b18
Rok produkcji: 1992
Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 52 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 12 Listopad 2012, 22:44
Imię: Marcin |
|
|
Nie wiem jak to mi zrobił gość w warsztacie ale da się to założyć niestety nie zdradził mi sposobu montażu wydaje mi się że jest jakaś możliwość zdjęcia fajki |
_________________ Moja Beatka
http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=2641 |
|
|
|
 |
Beatles
Mr Zielona Otchłań

Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 12 Listopad 2012, 22:50
Imię: Marcin |
|
|
a czy on idzie do 6tego cylindra?
toest Panie impulsator. Zagłębiłem się w temat po ostatniej wymianie przewodów WN u siebie.
przydatny link
http://7er.pl/showthread....a-przewodach-WN
pozdr |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
 |
|
|
|
 |
Szalik1

Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 12 Listopad 2012, 23:09
Imię: Wojtek |
|
|
w fajce - tam gdzie jest wsadzony kabelek, powinna wystawac tak jakby czesc wkręta na którą dosłownie nakręca sie kabel, a jak sie nakreca to i mozna odkrecic i to chyba jedyna opcja zeby to zmienic ale najpierw popracuj na jakis starych zeby nie było ze przezemnie zepsułes nowe kable |
|
|
|
 |
Beatles
Mr Zielona Otchłań

Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
|
|
|
 |
cubici
Freude am Fahren

Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 13 Listopad 2012, 08:32
Imię: jakub |
|
|
BartSL napisał/a: | Ślivak napisał/a:
cubici napisał/a:
No właśnie pozostaje NGK, tylko te ceny...
no tak ja i BartSL mamy 4 przewody i NGK kosztowały nas 200 PLN
true , true... |
- Przepraszam, a Panowie to bracia?
- true, true...
Szalik1 napisał/a: | ale najpierw popracuj na jakis starych zeby nie było ze przezemnie zepsułes nowe kable |
Dzięki Wojciu za podpowiedź. Próbowałem na starych kablach i ...
...urwałem go hhe!
Ale teraz mam pewność, że to dobra droga. Tamte były stare, może dlatego coś nie zagrało.
Panie Kwiatek, też dzięki za podpowiedź.
Beatles napisał/a: | a czy on idzie do 6tego cylindra?
toest Panie impulsator |
Również dzięki za podpowiedź, teraz musisz Marcin zamówić takie kable, w których można rozdzielić kabel od fajki.
A ja będę na starych kablach trenował demontaż |
_________________ www.reku.com.pl
 |
|
|
|
 |
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13 Listopad 2012, 08:53
Imię: Bartek |
|
|
W silnikach M20B27 owy impulsator nie występuje |
|
|
|
 |
Beatles
Mr Zielona Otchłań

Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 13 Listopad 2012, 11:00
Imię: Marcin |
|
|
bąku napisał/a: | W silnikach M20B27 owy impulsator nie występuje | ukradli Ci, a nie tam |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
 |
|
|
|
 |
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13 Listopad 2012, 15:34
Imię: Bartek |
|
|
Beatles napisał/a: | bąku napisał/a: | W silnikach M20B27 owy impulsator nie występuje | ukradli Ci, a nie tam |
Nie pitol |
|
|
|
 |
Beatles
Mr Zielona Otchłań

Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 13 Listopad 2012, 18:21
Imię: Marcin |
|
|
bąku napisał/a: | Beatles napisał/a: | bąku napisał/a: | W silnikach M20B27 owy impulsator nie występuje | ukradli Ci, a nie tam |
Nie pitol |
łee, ale bida |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
 |
|
|
|
 |
cubici
Freude am Fahren

Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 13 Listopad 2012, 18:42
Imię: jakub |
|
|
Ślivak napisał/a: | To jaki teraz ma przebieg
Aku całe ... wymieniasz od razu na nowe zanim wyleją? |
Zapomniałem odpowiedzieć
Aku nie muszę wymieniać bo już wylały hheheheh! |
_________________ www.reku.com.pl
 |
|
|
|
 |
cubici
Freude am Fahren

Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 17 Listopad 2012, 08:55
Imię: jakub |
|
|
A tutaj zrobiłem sekcję zwłok przewodów WN marki BREMI.
(Marcin wprowadziłem Cię w błąd - myślałem że Beru)
No i niestety po kilku nieudanych próbach okazuje się, że te przewody nie są rozbieralne.
Obie końcówki są zalane plastykiem.
Na 6 cylindrze był przewód Bosch'a, którego też popsułem przy rozłączaniu...
Ale szajs
A oto Bremi:
I gdy już przetniemy te obudowę plastykową, to można je łatwo rozłączyć przez wyjęcie zaślepki.
Ale na co nam taki przewód
 |
_________________ www.reku.com.pl
 |
|
|
|
 |
Szalik1

Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 17 Listopad 2012, 08:58
Imię: Wojtek |
|
|
do roboty sie lepiej wez a nie dzien marnujesze na wklejanie zdjec na forum |
|
|
|
 |
cubici
Freude am Fahren

Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 17 Listopad 2012, 14:45
Imię: jakub |
|
|
Wojtek chyba nie przyjadę w ten weekend do Ciebie bo brachol zza morza przyjechał na weekend.
Szalik1 napisał/a: | do roboty sie lepiej wez a nie dzien marnujesze na wklejanie zdjec na forum |
Wierz mi, że jak tylko moja druga połowa mi pozwala to uciekam do garażu. Mało czasu na to wszystko.
A udało ci się jakąś szperę zlokalizować? |
_________________ www.reku.com.pl
 |
|
|
|
 |
cubici
Freude am Fahren

Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 1 Grudzień 2012, 20:50
Imię: jakub |
|
|
Niektórzy kończą sezon i przykrywają swoje cuda pieluchami a ja właśnie zarejestrowałem batona i trochę sobie śmigam.
Wymieniłem kable, świece, poczyściłem kopułkę i paluch.
Przeczyściłem też silniczek krokowy i silniczek znacznie lepiej dycha.
Nowy, niemarkowy tłumik końcowy.
Ale najważniejsze, że auto zarejestrowałem i można oficjalnie jeździć.
Ale powiem tak: silnik bardzo sprawny i mocny ale zawieszenie niedomaga.
Szybka jazda tym autem podobna jest do ujeżdżania dzikiej świni.
Jest szybka i śmiertelnie niebezpieczna!
Zauważcie, że na tablicach znalazł się mój ulubiony nr: 13.
Moje e28-ki miały 13-tki i 91-ka też ją ma
 |
_________________ www.reku.com.pl
 |
|
|
|
 |
urban125
Nadwozie: Exx
Model: E30 316i/325i
Silnik: m20b25
Rok produkcji: 1989
Dołączył: 30 Sty 2012 Posty: 16 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2 Grudzień 2012, 18:13
Imię: Adrian |
|
|
Bardzo ładny sprzęcior , kolorek mega, do siebie też chcę wrzucić ori bbsy i taką lotkę, tylko w kolorze. Pogratulować, a niebezpieczne jest, wiem z autopsji . |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Grudzień 2012, 21:47
Imię: Patryk |
|
|
Ty no Kuba, nie bądź taki... Zapodaj jakiegoś filma jak to lata
Uważam, że ten silnik z odpowiednim wydechem, ma jedno z najlepszych brzmień jeśli chodzi o BMW |
_________________
 |
|
|
|
 |
cubici
Freude am Fahren

Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 2 Grudzień 2012, 21:52
Imię: jakub |
|
|
Ale podpuszczacie!
Kamil miał okazję sobie polatać ale spotkanie nie wyjszło z przyczyn obiektywnych.
A filmik dopiero po zamontowaniu szperki, bo na razie jeżdżę nim jak pijany
No i chyba dla własnego bezpieczeństwa zobaczę te zawieszenie. |
_________________ www.reku.com.pl
 |
|
|
|
 |
|