[E3] 2800 Miłosz |
Autor |
Wiadomość |
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1

Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 6 Grudzień 2012, 14:11
Imię: Damian |
|
|
O jak pięknie mruczy
To co pewnie na najbliższy oldtimer show zajedziesz E3 |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
Szalik1

Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 6 Grudzień 2012, 16:44
Imię: Wojtek |
|
|
no no, przypuszczam ze bardzo miłe uczucie odpalic wariata po takim czasie i takiej ilosci włozonej pracy |
|
|
|
 |
Miłosz

Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 7 Grudzień 2012, 09:43
Imię: Milosz |
|
|
Nieokielznana przyjemnosc, choc gazniki nie pracuja jak nalezy. Dzialam wieczorami jeszcze dwa tygodnie wiec moze nawet skoncze, brakuje coraz wiecej drobiazgow i nadal nie mam walu napedowego, nie mialem wiec za bardzo wyjscia i kupilem na telefon dawce ktory przy odrobinie szczecia zawita jutro przed drzwi garazu, sprubuje powrzucac na weekend pare zdjec.
Kamil bez stresu, jakbys byl obok i zobaczyl jak montuje brudne czesci, stare uszczelki, zardzewiale trabki.... i rozne inne rzeczy za ktore powinno sie obcinac rece, cieszylbys sie, ze jestes daleko i masz jak masz
Nie ukrywam , ze skladam to auto obecnie w desperacji. |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
 |
Szalik1

Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 7 Grudzień 2012, 14:36
Imię: Wojtek |
|
|
Miłosz napisał/a: | kupilem na telefon dawce |
no wkoncu bez tego to sie wogóle roboty nie zaczyna |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Grudzień 2012, 14:54
Imię: Kamil |
|
|
Miłosz napisał/a: | Kamil bez stresu, jakbys byl obok i zobaczyl jak montuje brudne czesci, stare uszczelki, zardzewiale trabki.... i rozne inne rzeczy za ktore powinno sie obcinac rece, cieszylbys sie, ze jestes daleko i masz jak masz |
spoko, ja się nie cieszę z takich nieszczęść, zresztą Ty jesteś pesymistą i trochę deprecjonujesz jakość swojego remontu widziałem Twoje auto na żywo i wiem że będzie malinka |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
 |
Adaasko
Bronzitbeige

Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 14:58
Imię: adaś |
|
|
piękne auto, uwielbiam E3, M30 na gaźnikach, ależ to musi chodzić |
|
|
|
 |
Miłosz

Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 12 Grudzień 2012, 12:30
Imię: Milosz |
|
|
Prace posuwaja sie na przod, niestety sukcesy przytlumiane sa mnoga iloscia porazek. Zeby nie bylo nudno kilka fotek.
Dotarlo z ASO lozysko ktore bylo przyczyna przestoju poprzednim razem.
Silnik z osprzetem, skrzynia i wydech juz na miejscu, chlodnica dopiero 3cia okazala sie szczelna, samochod jest obecnie po okolo 10ciu startach i rozgrzaniach w roznych temperaturach, zapala nawet na mrozie od strzala ale gazniki chodza narazie jak chca, jak jest zimny trzyma za wysokie obroty, klapy wzbogacajace chodza nieronomiernie, ssanie w jednym gazniku wylacza sie duzo wczesniej niz w drugim co powoduje przez pewnien czas miedzy zimnym a calkowicie cieplym silnikiem bardzo chaotyczna jego prace, cieply silnik dusi sie przy bardzo szybkim ale zarazem lekkim dodaniu gazu, jesli potraktuje sie pedal ostrzej wkreca sie natychmiast, dysze w gaznikach nadal z 2,8, tak jak pisalem wczesniej zostanie tak prawdopodobnie tylko na dotarcie czy kilka pierwszych przejazdzek, pozniej gazniki musza trafic na stol.
Wymienilem kierownice, zobaczymy czy bedzie sie tym dalo krecic bez wspomagania
Przod samochodu zaczyna nabierac twarzy
Ostatnia rzecz ktora stoi na przeszkodzie pierwszej jezdzie prubnej, pomijajac wszechobecny snieg, to brakujacy wal napedowy. Udalem sie wiec w takie miejsce
i zakupilem taki wal
Wal ten dodatkowo posiada brakujace mi srubki, podkladki, mocowanie lusterka, przednia szybe, niebieski fotel bez dziury..... ale tak pozatym to calkowita ruina....
Po sciagnieciu samochodu z tygodniowego pobytu na podnosniku, moim oczom ukazaly sie pogiete podluznice ktorych blacha od spodu cienka jest jak papier, calkiem niezle jak na fakt, ze auto nie przejechalo jeszcze ani kilometra po remoncie blacharsko lakierniczym , podczas montazu jednej z atrap lamp okazalo sie , ze konieczne jest podgiecie kawalka blachy przy nosku, blacha podgiela sie bez problemu, tyle ze przy okazji pekla szpachla zaraz kolo nerki, ciekawe ktore miejce bedzie kolejne.... |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
 |
Szalik1

Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 12 Grudzień 2012, 12:47
Imię: Wojtek |
|
|
ten dawca to wygladaa duzo lepiej niz moja
Miłosz napisał/a: | pekla szpachla zaraz kolo nerki |
a ze szpachla to tak juz jest
no ale jak to z takimi projektami bywa raz z górki raz pod górke, trzymam kciuki i czekam na dalsze fotorelacje bo to chyba jedyny temat o remoncie e3 w polskim internecie, wiec co by sie nie działo projekt musi zostac ukonczony |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Grudzień 2012, 12:56
Imię: Kamil |
|
|
Miłosz, ja uważam że raz na jakiś czas trafiają się auta które są po prostu kapryśne
W jednym e28 nic się nie dzieje a kolejnych wszystko idzie się jeeeb...ać
Myślę że Twoje e3 należy do tych kapryśnych szczęście że trafiło na Ciebie bo "inny" już dawno by się poddał
Ja osobiście dostał bym spazmów w momencie akcji z przednią szyba
myślę że Kur...wy leciały pod sam sufit
Tak czy inaczej pamiętaj że to już praktycznie koniec
Wielki szacun za wytrwałość
a pomysł na zakup nowych francuskich oczu był jak najbardziej strzałem w 10tkę!
jak to się mówi - te światła "robią robotę" |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
 |
Szalik1

Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 12 Grudzień 2012, 12:58
Imię: Wojtek |
|
|
Kamil napisał/a: | Miłosz, ja uważam że raz na jakiś czas trafiają się auta które są po prostu kapryśne
W jednym e28 nic się nie dzieje a kolejnych wszystko idzie się jeeeb...ać
Myślę że Twoje e3 należy do tych kapryśnych szczęście że trafiło na Ciebie bo "inny" już dawno by się poddał |
oj chyba z kazdym projektem tak jest przerabialem taki jeden niedawno i tez to samo, wkółko cos ... to chyba normalne |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Grudzień 2012, 13:03
Imię: Patryk |
|
|
Szalik1 napisał/a: | Kamil napisał/a: | Miłosz, ja uważam że raz na jakiś czas trafiają się auta które są po prostu kapryśne
W jednym e28 nic się nie dzieje a kolejnych wszystko idzie się jeeeb...ać
Myślę że Twoje e3 należy do tych kapryśnych szczęście że trafiło na Ciebie bo "inny" już dawno by się poddał |
oj chyba z kazdym projektem tak jest przerabialem taki jeden niedawno i tez to samo, wkółko cos ... to chyba normalne |
I ja, i ja, ja też! I tak przez parę miesięcy...
Później też coś wyjdzie, ale przynajmniej czuć, że auto żyje
Pięęęęknie się prezentuje ten przód Powodzenia i cierpliwości |
_________________
 |
|
|
|
 |
Przemas
Przemas

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 12 Grudzień 2012, 15:23
Imię: Przemek |
|
|
Miłosz napisał/a: | Wymienilem kierownice, zobaczymy czy bedzie sie tym dalo krecic bez wspomagania |
i będzie baja http://sklep.sagana.pl/re...-6-381-1-m.html
Wygląda ślicznie, i te oczy |
_________________
 |
|
|
|
 |
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 15 Grudzień 2012, 23:24
Imię: Dominik |
|
|
Przepięknie chodzi to M30 |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 |
|
|
|
 |
Miłosz

Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 20 Grudzień 2012, 10:30
Imię: Milosz |
|
|
No to zacznijmy od dawcy, zeby ktos nie krzyczal, ze trzeba go bylo odrestaurowac.
Po pol dnia walki w 30cm sniegu na zablokowanych hamulcach i nieszczelnych oponach, dawca stanal na stanowisku, tylko i wylacznie dlatego, ze od miesiecy nie moge poradzic sobie z tematem brakujacego walu.
Dwa smaczki od spodu, lewa podluznica oraz wneka kola zapasowego
A o to brakujacy mi wal, musialem go bardzo dlugo traktowac szczota na szlifierce, polakierowac i wymienic na nowa podpore walu, niestety nie zrobilem foto po zabiegach, ale zdradze w sekrecie, ze wal jest zamontowany i dziala
Jesli ktos kiedys bedzie chcial do E3 spasowac wal z jakiegos innego rekina, moze sie do mnie chetnie zglosic, z przyjemnoscia odpowiem na pytania z ktorych rekinow nie pasuje co jest za dlugie i co za krotkie, przelecialem chyba pelna game i nie pasuje nic nawet przy zalozeniu wziecia przedniej czesci z innego oraz tylnej z innego
Z przodu zawital na masce znaczek z Karmanna E24, nie bralem pod uwage znaczka plastikowego bez przetloczen, posiadane czesci z E3 nie nadawaly sie do montazu, znaczek nie jest taki sam, chetnie mozemy zrobic quiz czym sie rozni, ja nie bede taki wnikliwy, znaczek z E24 lezy jak trzeba a roznica nie rzuca sie zbytnio w oczy.
Przedni zdezak kupilem inny, zostal ladnie odczyszczony i zabezpieczony od wewnatrz, niestety nie jestem w stanie zamontowac go na samcohod bo w trakcie remontu bezpowrotnie zniknely jego wsporniki
Tyl standartowo jest latwiejszy
Zderzak zostal stary, mocowania nie zginely, znaczek udalo mi sie dostac nowy orginal metalowy w dodatku orginalny do E3, napis Bavaria zostal zastapiony 2800, rowniez dostalem nowke, gdyby nie brakujaca jeszcze klapka wlewu paliwa i tablica rejestracyjna mozna by powiedziec ze tyl gotowy.
Lustereczko
Na tym kolejna czesc remontu zostaje zakonczona, dalsze prace nie wczesniej niz w lutym. Na koniec dla zainteresowanych filmik krecony w srodku nocy, UWAGA jakosc zabija
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
 |
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)

Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 21 Grudzień 2012, 00:55
Imię: Jakub |
|
|
Miłosz napisał/a: | Lustereczko |
Lustereczko jak u mnie |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 21 Grudzień 2012, 18:06
Imię: Dominik |
|
|
Kilka razy oglądałem ten Filmik mimo jakości pięknie słychać jak Chodzi i Jezdzi
Lampy, Lustereczko i kiera pięknie pasują do takiego Klasyka
|
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 |
|
|
|
 |
Miłosz

Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 21 Grudzień 2012, 19:32
Imię: Milosz |
|
|
Kamil napisał/a: | a właśnie, jak zawieszeniowo?
dużo do wymiany |
Ciezkie pytanie, samochod byl z jednej strony raczej do konca dobrze serwisowany, amorki na przyklad zostaly wyeminione na nowe jakies francuskie cokolwiek w tym samym roku kiedy auto zostalo wyrejestrowane, generalnie jest tak, ze optycznie wyglada wszystko fatalnie, brudne elementy zawieszenia, sparciale gumy, poobrywane popekane osolony, wyglada jak by mialo byc do wymiany wszystko. Luzu jako takiego nie ma natomiast praktycznie nigdzie, na drodze nie jechalem nia jeszcze chyba ani raz szybciej jak 70kmh ale wydaje sie byc wszystko w porzadku, prowadzi sie zdecydowanie sztywniej niz Long Autownuka, chodz i tak bardzo comfortowo, mysle ze ze wzgledu ze czesci byly nascie lat temu w dobrej kondycji lub prawie nowe to start bedzie ok, a po kilkuset klilometrach zacznie sie sypac wszystko ze sarosci i przelezenia i do wymiany bedzie tak zwany komplet, ale zobaczymy. Tylna belke i tak musze zdjac, nie robilem nawet celowo konserwacji w tych okolicach. |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
 |
Miłosz

Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 26 Luty 2013, 17:41
Imię: Milosz |
|
|
Jak upoluje drugi moze zdecyduje sie pokazac na forum jaka druciarnia odwalona jest obecnie. Jesli ktos kiedys zdecyduje sie na zakup samych nowych szkiel tak jak ja zrobilem poprzednio, niech lepiej ogladnie najpierw jak wyglada reszta kierunkowskazu, zwykle jest tak zle, ze nawet sie szkla juz nie da wymienic nie mowiac o prubie zamontowana za pomoca orginalnej srubki, kupno samych kloszy to wyrzucanie pieniedzy bo nowe kierunki wystepuja i tak tylko kompletne z kloszami. |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
 |
l0tt4r
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 44 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 6 Marzec 2013, 09:47
Imię: Mateusz |
|
|
Miłosz napisał/a: | moze zdecyduje sie pokazac na forum jaka druciarnia odwalona jest obecnie. |
Możesz śmiało pokazać swój "patent". Forum ma m. in. cel dokształcający niedokształconych (jak np. ja ) i każdy patent lepszy lub gorszy wpływa na wiedzę o tym jak robić żeby było dobrze i ładnie (czyt. oryginalnie) |
|
|
|
 |
l0tt4r
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 44 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 28 Czerwiec 2013, 16:12
Imię: Mateusz |
|
|
jak tam smoczyca się miewa? czekamy na ciąg dalszy walki!! |
|
|
|
 |
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 28 Sierpień 2013, 10:50
Imię: Dominik |
|
|
Cos nowego u E3 |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 |
|
|
|
 |
Beatles
Mr Zielona Otchłań

Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 18 Luty 2014, 10:10
Imię: Marcin |
|
|
Dominik4x4 napisał/a: | Cos nowego u E3 |
|
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
 |
|
|
|
 |
Miłosz

Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 18 Luty 2014, 10:19
Imię: Milosz |
|
|
Jest w ciaglym ruchu, regularnie co miesiac jest palona i jezdzi 15 minut a i czasem pol godzinki do okola garazu, kiedys raz rozpedzilem sie 90km/h . Zuzywa na te przejezdzki kilkadziesiat litrow paliwa na rok, slabo za nia nadazam..... i to by bylo tyle. |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
 |
DaaN
Nadwozie: Exx
Model: 330i
Silnik: m54b30
Rok produkcji: 2000
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 18 Sierpień 2014, 12:13
Imię: DamiaN |
|
|
coś nowego?
ostatnio zacząłem doceniać ten model i bardzo mi się podoba |
|
|
|
 |
|