[E28 524td] "Szarki" |
Autor |
Wiadomość |
lukas
Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: 2,4 turbo diesel
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 303 Skąd: kwidzyn
|
Wysłany: 17 Marzec 2013, 20:12
Imię: łukasz |
|
|
kolejny fajny szarki nas forum... diesel |
_________________
|
|
|
|
|
Terenia
Panienka
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012 Posty: 104 Skąd: Poznań / Warszawa
|
Wysłany: 16 Kwiecień 2013, 11:19
Imię: Marta |
|
|
Dziś długo wyczekiwany dzień...
OPUSZCZAMY GARAŻ !!!!
...niebawem nowe zdjęcia |
_________________
|
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Terenia
Panienka
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012 Posty: 104 Skąd: Poznań / Warszawa
|
Wysłany: 16 Kwiecień 2013, 11:23
Imię: Marta |
|
|
..nie śpie od paru dni.. jak za dzieciaka przed przyjściem św. Mikołaja ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
Terenia
Panienka
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012 Posty: 104 Skąd: Poznań / Warszawa
|
Wysłany: 16 Maj 2013, 09:38
Imię: Marta |
|
|
Na razie wiosenne z tele... ale niedługo będzie prawdziwa sesja... :-)
|
_________________
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
shakaz
Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 155 Skąd: POZnan*
|
Wysłany: 16 Maj 2013, 23:12
Imię: michał |
|
|
włodar_e30 napisał/a: | Autka już widziałem na fejsiku Dobrze, że stacjonujesz w Wawie bo w Poznaniu już za dużo tych bronzitów |
Hehe, coś w tym jest ale sentyment do bronzitów to ja mam, że ho ho , a tu nawet dwa na raz były Pięknie
i to PO x2 |
|
|
|
|
boogie
Nadwozie: Exx
Model: M6
Silnik: 5.0
Rok produkcji: 2006
Dołączył: 27 Maj 2013 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 Maj 2013, 17:23
Imię: Mirek |
|
|
więc to Szarki wczoraj kąpieli zażywał hehe |
|
|
|
|
Terenia
Panienka
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012 Posty: 104 Skąd: Poznań / Warszawa
|
Wysłany: 27 Maj 2013, 20:01
Imię: Marta |
|
|
Nie kto inny. Szarki, we własnej osobie :-) |
_________________
|
|
|
|
|
Terenia
Panienka
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012 Posty: 104 Skąd: Poznań / Warszawa
|
Wysłany: 1 Lipiec 2013, 11:57
Imię: Marta |
|
|
W weekend zafunowałam Szarkiemu odnowę biologiczną..
Na zdjeciu masaż pastą Turbo.. :-)
Niestety w nocy spadł deszcz :-(
|
_________________
|
|
|
|
|
Mak
______________
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 392 Skąd: Rydzyna
|
Wysłany: 1 Lipiec 2013, 12:11
Imię: Maciej |
|
|
Też mnie to czeka, mam nadzieję, że do tego czasu pogoda się poprawi, bo na razie jest w kratkę... |
_________________
|
|
|
|
|
grulson
grulson
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 20 Wrz 2012 Posty: 165 Skąd: NN
|
Wysłany: 1 Lipiec 2013, 12:35
Imię: Łukasz |
|
|
Terenia napisał/a: | W weekend zafunowałam Szarkiemu odnowę biologiczną..
Na zdjeciu masaż pastą Turbo.. :-)
Niestety w nocy spadł deszcz :-( |
Czy to Turbo to może najczęściej stosowane w Polsce Tempo bo jak tak to był to zły pomysł. |
|
|
|
|
Terenia
Panienka
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012 Posty: 104 Skąd: Poznań / Warszawa
|
Wysłany: 1 Lipiec 2013, 12:42
Imię: Marta |
|
|
To to... po rebrandingu
A co jest dobrym pomysłem |
_________________
|
|
|
|
|
włodar_e30
Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 303 Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
|
Wysłany: 1 Lipiec 2013, 12:51
Imię: Marcin |
|
|
Tempo, turbo lepiej odstawić. Ja po umyciu stosuje z megs deep crystal polish , a później carnuba wax. Jest co zasuwać przy tym, ale efekt mnie zadowala. |
_________________
|
|
|
|
|
Terenia
Panienka
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012 Posty: 104 Skąd: Poznań / Warszawa
|
Wysłany: 1 Lipiec 2013, 13:15
Imię: Marta |
|
|
Dzięki za fachowe rady...
Turbo dał tata, to pastowałam |
_________________
|
|
|
|
|
ŻbiQ
Kapitan
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Lipiec 2013, 13:34
Imię: Patryk |
|
|
Terenia napisał/a: | Na zdjeciu masaż pastą Turbo.. :-) |
Zastosuj tą pastę na lusterka, to zobaczysz jak "zczarnieją"
To jest pasta "polerująca" mechanicznie, więc nacierając nią lakier, po prostu go rysujesz tworząc piękne rysy koliste |
_________________
|
|
|
|
|
Terenia
Panienka
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012 Posty: 104 Skąd: Poznań / Warszawa
|
Wysłany: 1 Lipiec 2013, 13:44
Imię: Marta |
|
|
Aaaaaaaaa !! STOP !!!!!!!
nie chce tego wiedzieć !!!!!!
Wyrzucam do śmieci !!!!!!!! |
_________________
|
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 1 Lipiec 2013, 14:33
Imię: Maciek |
|
|
Kamil, co za problem wydać siano i niech ktoś ogarnia?
IMHO rzyjemność zaczyna się dopiero jak się samemu ogarnia taki czy inny temat!
a pasta TEMPO/TURBO czy każda inna tez daje radę, bo stara prawda taka że co za dużo to niezdrowo, a raz na jakiś czas jest w sam raz |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Lipiec 2013, 15:10
Imię: Kamil |
|
|
Mulder napisał/a: | Kamil, co za problem wydać siano i niech ktoś ogarnia? |
racja, racja
wszystko zależy jaki efekt chce się uzyskać
jak ktoś chce żeby jego auto wyglądało jak cukierek to oddaje na detaling jak Twoje 535
z drugiej strony można kombinować samemu, ale bez dobrej polerki to nie robota, a ta tez kosztuje |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 1 Lipiec 2013, 15:32
Imię: Maciek |
|
|
Kamil napisał/a: | ale bez dobrej polerki to nie robota, a ta tez kosztuje |
to prawda dobra polerka to 1000 zł
tak czy inaczej szarki mi się podoba, z damą za kierownicą tym bardziej |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Lipiec 2013, 16:17
Imię: Kamil |
|
|
Mulder napisał/a: | Kamil napisał/a: | ale bez dobrej polerki to nie robota, a ta tez kosztuje |
to prawda dobra polerka to 1000 zł
tak czy inaczej szarki mi się podoba, z damą za kierownicą tym bardziej |
och taaak |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
|
StarZcarZ
stare ale jare
Nadwozie: Exx
Model: E28 528i Sport, 525i, E34 525i SE
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 03 Mar 2010 Posty: 472 Skąd: Anglia
|
Wysłany: 1 Lipiec 2013, 19:53
Imię: Adam |
|
|
Pasta tempo jest dobra na hardkorowo zapuszczony lakier, ktory juz dawno wyblakl i stracil blask.
Zaopatrz sie lepiej w produkt firmy Auto Glym "Super Resin Polish" i aplikator (gabeczka ale drobna, delikatna).
Umyj autko i wysusz, a nastepnie gabeczka ruchami kolistymi wcieraj SRP.
Nastepnie wroc do do miejsca, gdzie zaczelas i zacznij polerowac, uzywajac mikrofibry.
Rob panel, po panelu, tzn jak zrobisz np dach (aplikacja plus polerka), przejdz na maske, itp, itd.
Ta pasta jest dobra, bo obok wlasciwosci lekko sciernych ma rowniez filery, ktore wypelniaja drobne ryski oraz wosk, ktory to ladnie wszystko zamyka. Takie 3 w 1.
Wazne jest to, ze mozna dzieki temu produktowi uzyskac zadawalajacy efekt i to wszystko
recznie bez maszyny. |
|
|
|
|
Terenia
Panienka
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012 Posty: 104 Skąd: Poznań / Warszawa
|
Wysłany: 1 Lipiec 2013, 21:25
Imię: Marta |
|
|
Mulder napisał/a: | Kamil, co za problem wydać siano i niech ktoś ogarnia?
IMHO rzyjemność zaczyna się dopiero jak się samemu ogarnia taki czy inny temat!
| i tu się zgadzam... na polerkę za tysiaka to Szarki chyba jeszcze dłuuugo poczeka.. W pierwszej kolejności ważniejsze rzeczy są w nim do zrobienia - rozprawienie się z rdzą w błotnikach i progach... i póki co skarbonka-świnka założona pod ten temat ;-)
StarZcarZ napisał/a: |
Zaopatrz sie lepiej w produkt firmy Auto Glym "Super Resin Polish" i aplikator ... | - dzięki ...
Z nowości dziś wreszcie Szarki dostał nową końcówkę tłumika...
I jeszcze jedno... :
https://www.youtube.com/watch?v=HqdJkFM3pSM
Roads? Where we're going we don't need roads |
_________________
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 2 Lipiec 2013, 07:52
Imię: Marcin |
|
|
A ja na początek, do samodzielnej roboty polecam Meguiars Ultimate Compund i aplikator tzw. german. Dostepne w pewnie wszystkich sklepach detelingowych. Do ręcznej aplikacji nadaje się, efekty adekwatne, ściera utlenioną warstwę i płytsze rysy koliste i inne płytkie zadrapania. Do czasowej cyklicznej reanimacji lakieru w sam raz
No i z tym tysiakiem to też przegięcie |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
grulson
grulson
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 20 Wrz 2012 Posty: 165 Skąd: NN
|
Wysłany: 2 Lipiec 2013, 17:32
Imię: Łukasz |
|
|
Mam znajomego co ogarnia polerkę za 300zł (jest to też zależne do wielkości auta), także nie musi to być od razu tysiak. Z produktów Tempo polecam ten do chromu robi naprawdę niezła robotę, a na pewno przyda ci się odświeżenie zderzaków. |
|
|
|
|
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Lipiec 2013, 19:22
Imię: Bartek |
|
|
Wydaje mi się, że te 1000zł o którym mowa to sprzęt, czyli maszyna polerska
A dobra tyle mniej więcej kosztuje |
|
|
|
|
Terenia
Panienka
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012 Posty: 104 Skąd: Poznań / Warszawa
|
Wysłany: 3 Lipiec 2013, 09:39
Imię: Marta |
|
|
Dzięki
Następnym razem wypróbuje któryś z polecanych przez Was środków i dam znać jaki efekt
A jak kupie te maszyne do polerki za tysiaka, to macie u mnie duże zniżki hehe
Wczoraj dostałam z Szarkim na urodziny pranie tapicerki ! Więc jest podjarka 100 |
_________________
|
|
|
|
|
Terenia
Panienka
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012 Posty: 104 Skąd: Poznań / Warszawa
|
Wysłany: 23 Sierpień 2013, 13:14
Imię: Marta |
|
|
Dziś oddaję Szarkiego w dobre ręce Kamila - będą robione błotniki i progi... (ihaaaaa )
Po wrzucam fotki |
_________________
|
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29 Listopad 2013, 01:52
Imię: Damian |
|
|
Terenia napisał/a: | Po wrzucam fotki |
|
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
|