Nasze E28 - [E28 520i] 1987' Shadowline
Draż - 25 Kwiecień 2015, 19:39
Jest jeszcze kilka prostych elementów do poprawy, ale generalnie można już jeździć i czerpać z tego przyjemność [/quote]
Jesteś chyba za bardzo wymagający Twój rekin jest idealny, klasyczny w każdym calu, nie przekombinowany i bez zbędnych bajerów.
Bambus - 25 Kwiecień 2015, 19:43
Wiesz kolega już zajmuje się dopieszczaniem bo wyprzedza nas o kilka lat z e28, a my jeszcze się musimy ważniejszymi rzeczami zająć
Super to e28 i fajne, że automat
Beatles - 25 Kwiecień 2015, 22:02
Mówicie jakbyście nie wiedzieli, ze foto a rzeczywistość to 2 różne sprawy. Prawda jest taka, że nie ma w tym samochodzie elementu który nie wymaga poprawy co nie oznacza, ze uważam ze jest źle, jest tak ze pozwala sie cieszyć z jazdy itd., ale nie zapominając o dopracowywaniu na miare możliwości. A te są różne, raz lepsze raz gorsze
Beatles - 30 Kwiecień 2015, 13:34
Rekin przeprowadzony do nowego garażu, miałem trochę czasu na dokończenie niektórych spraw. Położony pierwszy w sezonie wosk, choć przyznam się że trochę zdążyłem zaniedbać lakier od polerowania w 2012 r.
Pogoda wieczorami nie dopisywała ostatnio dlatego znalazłem trochę czasu na wymianę ramki radia i spasowania tunelu. Zniszczony emblemat straszył tak długo, że nie mogę się do nowego przyzwyczaić...
a wczoraj 2x wybrałem się na wycieczkę. Warszawa o godzinie 22 jest nie do jazdy jeszcze. Ponowna próba o 1:00 poszła lepiej :ok:
kubik - 30 Kwiecień 2015, 22:10
Czy jest na forum chociaż jeden rekin ze sprawną inspekcją?
Draż - 1 Maj 2015, 08:27
Z inspekcją jest ciężki temat chyba u większości z naszych aut
Beatles - 1 Maj 2015, 09:55
Czemu ciężki? Jeno nie kasowana ze 2 lata, (a przynajmniej liczę że po skasowaniu będzie ok) ale przez te ostatnie prawie 2 lata ten samochód stal i jezdzil tylko od jednej roboty do drugiej. Jeden tylko ślub zaliczył, mój własny.
MutoN - 1 Maj 2015, 10:26
U mnie inspekcja sie nie pali😃
Draż - 1 Maj 2015, 10:44
A ciężki dlatego że prawie zawsze są rozładowane akumulatorki w zegarach, wtedy po kasowaniu zaraz się znów zapala, a jak akumulatorki są już mega kiepskie to wogóle się nie skasuje.
kubik - 1 Maj 2015, 14:12
Na tym to najczęściej się kończy
U mnie mam do wyboru inspekcję lub cały czas świecące zielone kontrolki,wolę już inspekcję
pusty - 4 Maj 2015, 15:12
MutoN napisał/a: | U mnie inspekcja sie nie pali😃 |
No to jest nas dwóch
Ogólnie piękne auto niech rośnie w siłę.
Beatles - 6 Maj 2015, 10:27
Postaram się skasować inspekcję niedługo bo sam jestem ciekawy jak to jest. Wczoraj to zaobserwowałem, tj. raz świeci się tylko pomarańcz, a czasami razem z czerwoną kontrolką, także chyba coś jest na rzeczy
poza tym korzystam z sezonu, wczoraj godzina 00:30
Beatles - 27 Maj 2015, 13:08
Był plan żeby nacieszyć się jazdą w tym sezonie do granic możliwości, ale przechodzę nawet swoje oczekiwania...od piatku przybył prawie 1000km na liczniku.
staram się od jakiegoś czasu nagrać cokolwiek z dźwiękiem - pomimo muzyki w tle, z lepszego telefonu znajomego - mniej więcej oddaje klimat poruszania się
https://www.youtube.com/watch?v=xMEbQ86oRW0
kubik - 28 Maj 2015, 00:12
Kiedy koło w ludzkim rozmiarze?<mina>
Na filmiku właściwie widać tylko,że m20 nabiera obrotów baardzo dostojnie
Beatles - 28 Maj 2015, 10:31
kubik napisał/a: | Kiedy koło w ludzkim rozmiarze?<mina>
|
gdzieś już pisałem - z kołami to jest tak, że od ponad pół roku miały być jeszcze tylko chwilę i już za chwilę miały zostać zmienione. Obecnie czekają w garażu a brakuje mi już tylko sprężyn i amortyzatorów. Jest jednak jest kilka rzeczy które stawiam w hierarchii przed kołami, dlatego inwestycja w zawias musi poczekać. Generalnie to pewnie jak zwykle rozpędu jesienią dostanę i może coś się uda w tym temacie zdziałać. Temat swapa dołu silnika i skrzyni biegów też będzie trzeba przełożyć na następną zimę...
kubik napisał/a: | Na filmiku właściwie widać tylko,że m20 nabiera obrotów baardzo dostojnie
|
Uważam że połączenie m20b20 z automatem w e28 nie jest najbardziej fortunnym połączeniem. Ten silnik żeby jako tako ruszył z miejsca trzeba kręcić od mniej więcej 4,5 krpm w górę, a automat skutecznie to utrudnia. Sama jazda klasycznym BMW daje sporo radości, ale myślę że manual i trochę więcej koni pod maską zrobiłoby
no i nie chciałbym w tym aucie nic innego niż m20. Bardzo podoba mi się ich dźwięk...
mam jeszcze jeden film:
https://www.youtube.com/watch?v=Lw08_QMJ8BQ
kubik - 28 Maj 2015, 12:25
Wiadomo jak jest, Automat sprzyja dostojności,ja po ostatnich przebojach z przewodami wodnymi,delektuję się umiarkowanie spokojną jazdą i jestem w szoku,że to jednak umie spalić poniżej 10l i to nawet w mieście(oczywiście o żużlu mowa)
MutoN - 28 Maj 2015, 12:53
m20 ma fajny dźwięk, ale m20b20 w 5er daje " efekt hondy" - fajnie brzmi i nie jedzie
Beatles - 28 Maj 2015, 13:46
MutoN napisał/a: | "efekt hondy" - fajnie brzmi i nie jedzie |
you made my day!
świetne. i święta racja - ale da się z niego wykrzesać odpowiednią do e28 moc.
dmn88ck - 28 Maj 2015, 22:56
Stanę w obronie m20 jako że sam jestem jego posiadaczem Może nie wgniata w fotel ale da się nim z pewnością poruszać bez kompleksów zwłaszcza w manualu
Mak - 29 Maj 2015, 08:25
Moje M20B20 jest jak ja - z rana jedzie jakby chciał, a nie mógł, przy pierwszym użyciu pedału gazu, jakby nie reagował. Z kolei po południu, jak wracam z pracy i jest ciepło, idzie, jak mała rakietka (ale taka, naprawdę mała)
Problem też w tym, że ja nie mam punktu odniesienia - nie miałem okazji jechać E28 z większym silnikiem
MutoN - 29 Maj 2015, 09:00
a ja nikomu nie mówie ,że silniki m20 są złe - z reszą jestem w trakcie remontu takiego silnika, który pochlonał już więcej kasy niż swap na m30. Bardzo lubiłem jeździć e28/e34 z m20b20 zawsze kręciłem go wysoko i miałem mega banana na warzy auto powyżej 4 tyś wyraźnie miało kopa no i ten dźwięk... Wszystko było pieknie póki byłem na drodze sam- wtedy mialem pewność że jestem najszybszy na swiecie, bo jak obok mnie jechał jakiś plastik to mnie bez problemu objeżdżał żebym nie wiem co wycisnał z tego b20.
Beatles - 29 Maj 2015, 09:25
Zrobiłem ponad 70.000 m20b20 w automacie, także stosunkowo dużo Od określonej prędkości - od 60/70km/h przy kickdownie samochód zauważalnie przyśpiesza przy zrzuceniu biegu startując od +4000rpm. Poniżej jest dość irytująco.
Obiektywnie rzecz biorac uwielbiam m20, ale w zestawieniu z budą e28 i automatem średnio się sprawdza. B25 by załatwiało sprawę, nawet w automacie.
kubik - 29 Maj 2015, 09:55
Do tego starego automata najbardziej pasuje TD
Bo nawet rozpędzając się dostojnie w okolicach 2krpm,turbo już pompuje co robi z pewnego rodzaju nonszalancją, jak pójdzie kick down,wiadomo zakopci przez moment i do 5krpm dociąga raz dwa
Beatles - 29 Maj 2015, 10:35
kubik napisał/a: | Do tego starego automata najbardziej pasuje TD
|
no nie, akurat wolałbym już pchać jakikolwiek samochód niż żeby był napędzany dieslem Tak mam, nic nie poradzę. Wiem, że obiektywnie może lepiej przyśpieszać, być elastyczniejszy, ale po prostu nie.
kubik - 29 Maj 2015, 12:45
Wiadomo jak jest,jeden lubi blondynki,drugi brunetki,a trzeci nie wnika
Kargul1005 - 29 Maj 2015, 18:23
Dla mnie blondynka, brunetka czy ruda może być, ale auto to tylko benzyna, nawet na podtlenku ( w dupowozie), ewentualnie NOWY diesel ale tylko do pierwszej awarii
Kucharz - 29 Maj 2015, 21:54
Ja miałem M20 w swoim Reksiu, potem M30.
Ostatnio jeździłem Piekarza Etą, nie zgodzę się że to muł, ale mimo swego niewątpliwego uroku mnie jakos M20 nie przekonuje, w przeciwieństwie do M30 którego uwielbiam
Beatles - 30 Maj 2015, 18:08
Jeździłem etą manual - zupełenie inne wrażenie niż b20 automat. Zresztą ostatnio z Piekarzem po spocie YTW mieliśmy okazję wystartować ze świateł i sobie po prostu odjechał
Kargul1005 - 30 Maj 2015, 19:55
U Ciebie problemem jest automat, bo b20 objedzie b27, spali więcej ale objedzie
Beatles - 31 Maj 2015, 15:24
Foto z piątku - wyjechałem o 20:30, w garażu zaparkowałem o 3:30
|
|
|